Gå til innhold

Vurderer ny farge på bilen ,hva synes dere?

Ranger emnet


V940R6

Anbefalte innlegg

Jeg har lurt litt på å bytte farge på bilen når jeg skal bytte hjulbuene bak. Dette er fordi jeg vurderer å bytte skjermene foran og dørene siden disse har litt rust og jeg har 4 strøkne dører og 2 skjermer.

 

Det kan hende jeg beholder svart ,men jeg lurer litt på denne fargen:

IMG_9484.jpg

IMG_9550.jpg

ca samme farge på disse bildene.

 

Kom gjerne med forslag på andre pene farger, bare ikke "rånete" farger da dette er "familiebilen" min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Volvo Ocean Blue?

 

Bilde av en bil i den fargen?

 

 

Uansett her er et bilde av fargen jeg vil ha ,er samme bilen som den øverste mener jeg ,bare før fangeren er byttet og listene lakket.

 

940-051.jpg

 

Bildet er større.. Synes fargen er fet jeg ,men den kommer litt på sikt da ting ikke er så prekert enda, huset kommer først...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde av en bil i den fargen?

 

 

Uansett her er et bilde av fargen jeg vil ha ,er samme bilen som den øverste mener jeg ,bare før fangeren er byttet og listene lakket.

 

940-051.jpg

 

Bildet er større.. Synes fargen er fet jeg ,men den kommer litt på sikt da ting ikke er så prekert enda, huset kommer først...

Har ikke bilde, men 240 tic her på forumet har den fargen på bilen sin.

Fast, faster, to fast, DEAD!

 

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe stygt om fargen til "240tic" her på forumet for den kler virkelig bilen hans veldig bra, men jeg tror nok den litt mørkere blåfargen passer bedre til V940R6 sin 940 enn hva den ocean blue fargen gjør. Jeg hadde beholdt bilen svart jeg da men ;)

Sommerbil: E30 M-Tech 2

Bruksbil: S4 2.7 Biturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår