robel Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Når jeg tar handa på vifta kan jeg stoppe den uten problem :-/ hva er det da som må byttes? Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivindo Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 er meningen at du skal kunne stoppe vifta med hånden, skal være sånn. Siter ______________________________________________ Chrysler Cordoba 1982 mod. 5,2Liter V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 huh? sikker??? vil ikke kjøre rundt med motor som blir dor varm :-/ Siter [-] 1987 BMW 325i [x] 1997 Volkswagen Caddy [x] 1986 BMW 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 er meningen at du skal kunne stoppe vifta med hånden, skal være sånn. Når ble det det? Da har vi hørt ulikt. Da du kan stoppe den med en avis så kan den karakteriseres som dårlig. Det er da viskosekoplinga som er dårlig. Den i midten av vifta. Desverre er denne litt dyr.. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 er jo midten av vifta som er viskosekoblinga da... vifta skal kunne bli stoppet med hånda ja. er når du ikke klarer å stoppe den med handa du kan begynne å tenke på å bytte eller vis den er helt løs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 den sakl kunne stoppes ja, trenger ikke og byttes ut før den ikke går rundt noe mere egentlig. da den begynner og bli sliten så går den bare ikke rundt noe mere.. jeg skal kaste min til HEL.. og sette på en elektrisk, hente inn de hestene man kan.. :D thi hi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 for å spare på motorkraft er vifta "slapp" så den kan stoppes med hånden under normale omstendigheter(på tomgang)..men når bilen kjøres eller bynner å bli varm bynner vifta å gå for fullt å skal da ikke kunne stoppes/holdes igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg