KennethA Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Veit ikke helt hva som er problemet, men skal prøve å forklare symtomene. 1. Når jeg starter motor virker det som at motoren slår inn i noe, slik at hele bilen vibrerer. 2. Det vibrerer litt mindre på tomgang, uavhengig av om cluch'en er ute eller inne. 3. Når jeg kjører i gang vibrerer og bråker det veldig mye, men det stopper nesten helt når jeg kommer over 2000rpm 3. Vibrasjonene kommer fra en slag-lyd fra under bilen. Ca under torpedoveggen. Har sjekka eksosanlegget, det sitter. Motoren går fint, ikke no problemer med den. Skal forhjula gå rundt når bilen er i fri? Tok den opp på bukk og hjula går sakte rundt når motoren går og jeg har i fri. Kan det være motorfestene? Cluch'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 sikkert ikke det samme, men på "min" jetta kommer det også slaglyder fra under bilen på samme sted som du beskriver. Ganske sikker på at det er det fordømte eksosanlegget verkstedet ikke klarer å fikse som slår oppi noe. Kommer i 1. gir når jeg kjører igang og noen ganger i 3. gir på lave turtall med høy belastning. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Det må ha vært eksosen. Kjørte litt fort i en sving, og plutselig var problemet borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123hei Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har akkurat det samme problemet på min Chrysler Stratus -97. Kommer, som dere har fortalt, ulyder ved lavt turtall. Høres ut som om noe er løst :/ Utrolig stygg og sjenerende lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 litt sent men, kan ikke være noe varmedeksler som er sprukket eller litt løse?... det var det på min, et lite varmedeksel rundt eksosen som det var en liiiiten sprekk i... samme bråk som dere prater på her... :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Varmeskjoldet til katalisatoren? Hadde sånn på min bil, slo av det jævla varmeskjoldet. Men.. så har det seg sånn att eksosanlegget var feilmontert i tilleg, så det klirret fremdeles. Stakk opp på et verksted som bare driver med eksos, ventet litt så tok de bilen opp på bukk. løsnet litt og strammet opp igjen sånn att det satt riktig. De var jæla grei, ville ikke ha en krone for å gjøre det. Skikkelig kompis Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Mai 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2006 Varmeskjoldet til katalisatoren?Hadde sånn på min bil, slo av det jævla varmeskjoldet. Men.. så har det seg sånn att eksosanlegget var feilmontert i tilleg, så det klirret fremdeles. Stakk opp på et verksted som bare driver med eksos, ventet litt så tok de bilen opp på bukk. løsnet litt og strammet opp igjen sånn att det satt riktig. De var jæla grei, ville ikke ha en krone for å gjøre det. Skikkelig kompis ja varmeskjold jeg mener... enten rundt cat.'en eller ved tannstang eller andre steder.. alt ettersom modell og merke.. :) Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panelovn Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 høres ut som du har slakk i et motorfeste Siter Nissan primera GT 98` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg