BoomBoxx Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Dersom man er litt lettere sinnsforvirret, kan det gi stor status i egen bok dersom man plutselig er styreleder, daglig leder, eier, hovedaksjonær osv. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 er ikke markedsføring med feil informasjon i så stor grad "krimminelt"? sitter som regel å halvsover meg igjennom markedsføringstimene på skolen, men syns jeg husker at det er noe som står at det er ulovelig med feilaktig markedsføring... stor sjangse for at jeg tar feil nå da...:bok Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 QXL har de siste 2-3 år blitt bombardert av slike "nettbutikker" som skal selge verdens nyheter osv der... Ingenting omtrent som provoserer meg mere enn det der.. dem som handler av slike folk kaller jeg "qxl generasjonen", De som absolutt mener at dems 1000kroners 12" spiller bedre enn hvilkensomhelst 10" bare fordi den "gode" kontakten dems i en viss nettbutikk sier det... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vest_racing Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Eg sluttet å bruke QXL.. Er jo 99% søppel der inne... Tidligere gikk det nå an å gå inn å se, men nå er det så mye søppel at det nærmest er umulig å finne noe brukende der inne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg