Gå til innhold

Min 940GL

Ranger emnet


Robin_volvo

Anbefalte innlegg

Her er en liten tråd om min 940 Gl. Det er en -91 mod. En ganske ok bil og helt fantastisk og kjøre:) Men som du kan se trenger den litt arbeid for å bli perfekt;)

Det som er gjort: Tatt vekk 1000m lysene, litt bedre endestuss,

tatt vekk lykteviskere og ellers gitt en grundig vask + lakkert koppen på hengerfeste. Dette er litt gamle bilder men ska laste opp noen bedre ettervert.

 

Det som skal gjøres: Ordne soting i bakruten, senke, ta den ørlille rusten, nye felger og evt styling kitt, hvite blinklys hele veien rundt.

Motor ska bli orginal utenom eff.annlegg og vekk med kat. Den har akkurat passert 295000km så er ikke noen vits å trimme;)

 

131_3126.jpg

131_3127.jpg

131_3128.jpg

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes å ha sett den bilen der ja... kan jo bli bra.... Se om du får tak i turbogrill eller få den du har svart da...

Kanskje, har akkurat polert grillen så den er skikkelig kromfarge på og liker den slik, men lenge t bilen er perfekt etter min smak så får se med tiden. blir kanskje 850front viss eg får tak i en billig... får se;)

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

ja det har faktisk skjedd litt;)

1000m e vekke og sotingen fra rutene er tatt. skal heller ta alle rutene når jeg har tid;) har gått litt mye penger no i d siste og slite med å få solgt gamle moppen, men ting ska skje så fort eg har penger. Neste blie hvite blinklys;)

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallå.

Fin Volvo 940 d der ja

Har en helt makan en sjøl. 91mod.

Me farga fagera å. sånn som dæ. har bare gått 226000km da.. fornøyd me d.

Den e helt makan som din. bare at æ itj har sota ruta å anna fælga da.

Fornøyd me bila? :)

-2001 Volvo S60 2,0L Turbo

-1991 Volvo 940 (Solgt)

Member of VOLVOklubbenTrøndelag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

no har jo eg tatt ut soting of montert rullegardin;) likte d bedre;) hehe...

ja bilen e eg fornøyd med. eneste minuste med hele bilen e bensinforbruket nor som d e så høg bensinpris. Ellers en JÆVLA god bil å kjøre. må senke den for å kunne ha litt fart i svingene då, men cruising e jo fint d oxo;)

Volvo for life=) We ride together, We die together;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår