Gesel Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Når jeg skal bytte støtdempere foran på en Primera 2.0i '00, må jeg da av med skiver og kalipper? En kompis av meg som ringte ista, og jeg har ingen aning :D Siter Kjører tysker med turbo og drag på alle fire. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Ikke no problem.. Løsner øvre lenkarms bolt, og bolten som holder demperen på plass på bånn. Løsner og tar av klipset til bremseslangen. Så kan du i grunn ta av øvre bolten, vippe ned den opphengsarmen, løsne og ta av mutterene på toppen av dempertårnet, fjerne nedre bolten og dra ut fjærbeinet. Sånn særdeles kort forklart. Du kan jo alltids kikke litt her -> http://www.nccn.no/forum/viewtopic.php?t=130 Edit: Nei, er vel i grunn svaret du spurte etter! :wonder Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg