Gå til innhold

Lilla golf mk2, med vinge på hamar..

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
var ikke jente som kjørte den når jeg så den.. kar som trudde han var kjempe tøff...

 

 

*dra opp litt igjen*

 

Vingen hans er av.. og nå har han fått "røykmaskin" det ryker så blått av bilen hans så man skulle nesten tro at han hadde en røykmaskin.. motor han har vet jeg ikke,men ryker gjør det.. står GTi 16V bakpå?

 

Er en kar som eier bilen,men ei jente som sitter på stortsett.. sett han mange ganger, også nesten tatt de på fersken på en parkering plass ved en cola automat da jeg skulle ha brus.. såe.. ja.. men nok om det.. bilen er IKKE fin, dårlig lakkert,jalla vinge som nå er borte, chrome speil, og ja.. dekor osv osv .. alt har allerede blitt sagt..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell denne som kjørte på Vålerbana i går dette?

 

 

faan, jeg måtte le når jeg så han satt der dødsseriøs å sku utpå.. men, alle skal få kjøre.. var bare litt komisk.. skjønner ikke helt hva han gjør utpå der.. kan jo rygge fra han med gti 8v`n min jo.. om han tar av kromspeil, krom tribalsen på siden å de forferdelig lyktene.. begynner det vel å hjelpe.. han kan jo forbedre den med original deler, heh.. :assman

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faan, jeg måtte le når jeg så han satt der dødsseriøs å sku utpå.. men, alle skal få kjøre.. var bare litt komisk.. skjønner ikke helt hva han gjør utpå der.. kan jo rygge fra han med gti 8v`n min jo.. om han tar av kromspeil, krom tribalsen på siden å de forferdelig lyktene.. begynner det vel å hjelpe.. han kan jo forbedre den med original deler, heh.. :assman

 

 

en tur på fretex kan jo freshe opp den bilen der da...

 

bare å, ja som du sa, gjøre den orginal igjen så er det kanskje håp om å få tilbake litt selvrespekt :P

1988 - Bmw 325ix touring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte bilen akkurat istad, han hadde hele dashbordet fullt av søppel og lapper. Så ut som no Gatebil klistremerke og en nummer-lapp blant annet. Derav kjøringa han hadde på Gatebil kanskje ;) Men uansett hver gang je ser denna bilen så blir je i dårlig humør eller rett og slett oppgitt over hvor uberfæl denna Glufen egentlig er. Han har fått på no svarte felger nå, størrelse og merke er ukjent men..Hjalp itte stort på utseende hvertfall :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha er det mulig. Er jo nesten synd på karen stakkar. Har han "røykmaskin" eller er det bare slitte ventiltettninger ?

 

Det er jo greit nok å kjøre på bane med en slik, men da syntest jeg ikke man skal ta det så seriøst som han da tilsynelatende gjorde. Blir jo bare dumt hehe.

Skal kjøre på bane med mn 90 gamp en dag jeg også, men da skal jeg ihvetfall ikke skryte på meg gamp.

89 Golf 2 - lowrider Solgt

86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP

86 Golf 2 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår