Danial Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Hei Jeg sliter med og finne Mercedes senterkopper til mine PCW felger. Har vært hos Auto Trio, Auto Grip og en del andre dekk/felg butikker, men de har visst ikke den PCW størrelsen. Noen som vet hvor og hvilken butikk jeg kan få tak i dette fra? Skriv ned eventuelt pris,adresse eller hvor jeg kan bestille det. Er ute etter slike senterkopper: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Klistremerke te å ha utta på, slik som man plagar å ha på felger. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danial Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Klistremerke te å ha utta på, slik som man plagar å ha på felger. Ehh ikke klistremerke men, hele senterkoppen. Tok med den gamle senterkoppen med til 2 av butikkene de hadde ikke det i den PCW størrelsen. Noen tips ? Trenger dem før jeg skal ta på sommerfelgene ( 15.april tenker jeg ) ellers kommer det til og se rimelig stygt ut uten...:puke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 bos har det og dekksjapper har det. hvor bor du da?? alle dekksjapper har slike. ta med en felg for å prøv. Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnny b Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 dra til mercedes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 eller send mail til martins.no og spør:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danial Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 eller send mail til martins.no og spør:P Må nok dra til Bos, fikk vite av gutta på auto trio om martins også. Får vel prøve det. Takk for svar hvertfall :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg