RX-7 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Hallo! Er det noen her som vet om sider der man selger cd-spillere som er lagd for å brukes i båt? Helst norske.... På forhånd, takk! Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Her har du en: http://www.seatronic.no/radcd.htm MVH Lars Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Er det ubåt dah? Jeg har brukt en vanlig Pioneer-spiller i min lille båt i flere år uten noe problem... Den har riktignok vært litt motvillig et par ganger, men den funker fint når den tørker igjen:rolleyes: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Takk for den linken, noen som har andre?? Den cd-spilleren som var på den sida var litt dyr men....hmmm.... Ja, har vurdert å bruke vanlig cd-spiller. Men er litt i tvil, siden de kanskje ikke tåler SÅ mye vann (?) Tror jeg klarer å skjerme den såpass, skal skaffe kalasje på båten min også, så... Men kunne kanskje vært greiest med vanntett da....:rolleyes: Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 hva slags båt har du? Kan jo alltid holde øynene åpne på qxl eller noe. eller spørre på http://www.batmagasinet.no på båtplassen der. Verdt et forsøk. :) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Kjøpte denne koselige båten: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=3788818&sid=411866310685239&pos=12&rub=7 Ja, jeg kommer til å se litt på qxl ja! Hvis ikke kjøper jeg en grei og rimelig cd-spiller på Expert eller lkjøp eller no... ;) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Finnsport ja. Gode båter det:) Visst du skal ha kalesje på så blir det ikke noe problem med fuktighet eller noe sånt visst du isolerer spilleren godt. Bruk en bil-spiller du. Går sikkert bra. Skal iallefall gjøre det i min.Har flere kamerater som har cd spiller i båten som er like åpen som din og de har ikke hatt noe problemer:) Men fest den jævla bra og skjul den litt! Alltid noen fattige jævler som knabber ting og tang fra båter. Spesielt anlegg.:mad: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 viss du sjekker ut noen butikker som driver med båt og maritimt utstyr, så har det nok sånne som er laga til å skjerme spillere,har en kamerat som har en sånn kasse til spilleren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Ok, takk for det folkens. Skal sjekke forskjellige steder, d blir nok en bil-spiller alikevel. Tror uansett ikke at jeg skal ha cd-spilleren i båten noe særlig når jeg ikke bruker den. Sånne ting står ikke trygt, og det gjør meg seriøst forbannet... :mad: Det er søren at folk ikke kan holde fingra sine unna... Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by RX-7 Ok, takk for det folkens. Skal sjekke forskjellige steder, d blir nok en bil-spiller alikevel. Tror uansett ikke at jeg skal ha cd-spilleren i båten noe særlig når jeg ikke bruker den. Sånne ting står ikke trygt, og det gjør meg seriøst forbannet... :mad: Det er søren at folk ikke kan holde fingra sine unna... Om det er vanntett bak spilleren, så finnes det flere leverandører som har vanntette frontdeksler....til å montere på vanlige bilspillere. Ellers...så blir det slik som nevnt ovenfor, du må ha en spiller som er laget for båt...med dertil 'lite hyggelig' pris ;-) @lpher Som driver med dette til daglig Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by RX-7 Kjøpte denne koselige båten: http://www.finn.no/finn/boat/object?id=3788818&sid=411866310685239&pos=12&rub=7 Ja, jeg kommer til å se litt på qxl ja! Hvis ikke kjøper jeg en grei og rimelig cd-spiller på Expert eller lkjøp eller no... ;) Åsså en 25 hk da...:) Her er et bilde av min... (som jeg forørig måtte selge for litt siden:( ) Som du ser ligger ikke CD-spilleren særlig godt beskyttet mot vann, men det funker fint likevel... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg