Gå til innhold

Astro Trøbbel

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da fikk jeg svar fra astrosafari,de koster kr 3750.-

ferdig pris til Bergen..Er dette noe dyrt?

HAr du sete ibilen nå, tror de fra astrosafari blir satt fast på samme stedet som de du har, jeg måtte sveise om festene ipå sete for å få bedre plass melom sete, Du kan jo ta en tur på høggeriet og spøre om de har et sete fra en van

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca halve prisen av det jeg har sett det til andre plasser det.

Jeg synest det er verdt det, du får en mye bedre og finere bil.

Pass på å få med setebelter, hvis du handler.

Denne sofaen festes i de originale festene i dørken. Tar ca 1.min å montere inn/ut. Den kommer ganske mye lenger bak enn de avgiftstilpassede busstolene. Det er derfor busstolene er der i utgangspunktet; for å tilfredstille kravene for godkjenning som kombinert bil.

 

Du kan jo søke litt rundt på nett på hoggerier og folk som har hogget slike biler privat. Kan jo hende du har flaks men koster jo litt å sende en sofa da.

 

Pass på å sjekke med biltilsynet så du får det godkjent. Og sjekk når bilen ble importert til Norge, er den bruktimportert etter 96? er det avgifter å betale. Er antageligvis ikke noe problem men verdt å sjekke.

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår