Gå til innhold

Har du en liten logodesigner i deg?

Ranger emnet


TSTUNING

Anbefalte innlegg

Mitt forslag...

 

Tanken er at man skal kunne bruke TSTuning der man ønsker å få frem hele navnet, men også kunne bruke kun TST i sammenhenger der det er ønskelig. Jeg har også valgt å bruke kun to farger for å gjøre det enkelt å skjære logoen i folie. Det er også meningen at man kan variere fargene ettersom denne logoen sikkert skal settes på flere biler som alle har forskjellig farge. Derfor er det viktig at logoen i seg selv har en sterk form uavhengig av hvilke farger man velger.

 

Håper den faller i smak ;)

 

tst.jpg

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 72
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Likte maaa sine.. Du sistemann, husk at di bare sku ha tstuning, ikke webadresse :)

Et klikk, og den er borte :) Ville bare vise hvordan det kunne blitt, kan fort hende at de vil bruke det en gang..

- 98 Honda Integra Type R

- 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt*

- 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt*

- 83 Ford Sierra 2.0L *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes flere er inne på noe men det blir for detaljert..

FSR er inne på noe bra, men den blir kanskje litt ulesbar hvis den kjøres ut i lite format?

Skyt meg hvis jeg tar feil, men de er vel ute etter en logo som tar seg like bra ut i stort format (f.eks HELE siden av en bil), som på websider og som lite dekal på bilen av denne typen:

deremate4.jpg

Da kan det ikke være for mye dilldall speedometer å ting rundt. (No offence)

Hold det enkelt men allikevel ikke for kjedelig, tenk på at den skal kunne brukes i lite og stort format uten å miste "spenning"! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår