Joachim Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hehe.. ingen lekkasjer, og jeg klager ikke.. Kan garantere at lyden er anderledes :D Sålangt er jeg innenfor budsjettet, men det skeier ut snart tenker jeg.. Begynner å jobbe til sommern, så vi får se da :D Jobbe for far er nok uaktuelt :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Jobbe for far er nok uaktuelt :fingers: Tenkte kansje du ville tjene litt kr når han skal opp og bygge hundegården min jeg:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Hmm.. Er du tilfeldigvis 1 stk alpintrener og rørlegger? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Bra prosjekt, blir spennende å følge med. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwGolf1.8 Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Spennende prosjekt. Når regner du med att den blir ferdig da? sånn ca? Blir det noen treff el no til sommeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Har ikke lappen før i November, så får se hvem som kjører, men er jo fristende å komme meg på noen.. Er nok ferdig lakkert i slutten av juli/august. Noen som vet hva som må/kan gjøres mot ventiltikking? Er voldsomt av det.. :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 En liten update.. som egentlig er ett spørsmål.. Men først, ett vakkert syn :D Så til alvoret.. Hvis dere ser GODT på dette bildet, vil dere se at den venstre baklykten sitter lavere enn den andre.. Hva er det som forårsaker dette? Kan det være at en av de er en nyere orginal lykt, evt uorginal? Se forskjellen: Høyre: Venstre: Å til slutt ett bilde av overkant.. Sier kanskje ikke så mye hvis du ikke vet hva du skal se etter :D Høyre: Venstre: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 hmm, fått seg en trøkk eller? merkelig.. Hva vil du gjøre med det? Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Det så litt rart ut, men på en måte ikke :D Hvordan er lykten festet? Med skruer, eller bare fuget? Hvis det ikke er noen skruer, er det jo lett å bomme litt. Står vel på lykten E-merket og bla bla, original VW-del og slikt. Står av og til på lykteglasset, aner ikke hvordan det er på Golf. Rødfargen minnet meg om min egen :D Lykke til med bilen, som kan bli veldig bra! :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Ser ut som den lykta har fått seg en trøkk i overkant ja.? Ellers et spennende prosjekt, som ser ut til å bli bra! ;) Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 "Trøkket" er bare jeg som har pussa rust gutta :D Har noen fresh pictures som jeg tok nå.. Der er luka nede, så kan dere se litt lettere.. Begynte først å lure på om jeg hadde pussa for mye, men det er umulig.. Lyktene er festa med 3 bolter med mutter.. Angående fargen eiriksmil, så er den litt fancy.. Camelon.. forskjellig hvor enn du står :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Angående fargen eiriksmil, så er den litt fancy.. Camelon.. forskjellig hvor enn du står :D Hehe. Eller, som det iallfall er på min, en slags super-paint, som går rett fra matt på dørene til gloss på bakre skjermkantene, til plutselig å være see-through chrome med rust-look flakes :D:D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Uh.. værden er ikke stor.. My car found its soul mate :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 ikke mulig at det endrer seg ved nye lykter heller, som du uansett skal ha? Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Joda, godt mulig.. Men vil vite hva som gjør at det er sånn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg