Joachim Skrevet April 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 Vet ikke ennå.. Svidde av 7 tusen på onsdag, og i morgen skal jeg kjøpe effektanlegg og filter. Så etter det blir det rolig.. Men kommer sikkert opp i 15-20 + lakkering.. Det morsomme i livet er IKKE gratis :D Supersport gewinde kommer også før sommeren.. uff.. kom plutselig til å tenke på hvor mye alt dette kommer på... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Nok en dag med arbeid.. Sto opp klokken 9 og spiste frokost, og styra litt... Så klokken 10 dro jeg og far til BilXtra på Skårer. Bestillte Simons fra kat og bak, så det kommer på Tirsdag. Dro også en tur på Thorshov og kjøpte 4 bukker + garasjejekk.. Kom hjem, og satt bilen på bukker.. Dette for at eksosanlegget skal monteres.. Ble bare til at bilen havna på bukkene.. Er litt for spontan til tider :D Pussa mest rust idag.. var mest på bakluka og bak fangeren. La ett tynt lag med rust grunning der, så får vi se i morgen :) Så en ting.. prøvemonterte de nye skjermene.. Ditter litt tråkit i forhold til døra, men det skal vi ordne.. Men problemet er dette: Når jeg tok av den gamle fangeren, så fjerna jeg også den plata her: Fant ut etter jeg hadde kasta den at den kanskje hadde vært fin å ha, siden skjermene skal festes i den.. Dere andre som har 90 fanger, har dere den bak? Hva heter den plata? Må jeg kjøpe ny? (Gjør det hvis jeg trenger den...) Talast! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 ja, den må du vel ha der ja. er jo en del av selve bilen den, selv med 90 fanger.. Mvh marius Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Okei, da vet jeg det.. Har du peiling på hva jeg skal kalle den, eller hva den står som i en webshop? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet April 15, 2006 Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 hei! den plate heiter nedrefront plate. koster 2-300kr. fåes hos mekonomen, veng, krogslund osv. 95 21 22 0 er dele nr hos veng du må ikkje ha den plata viss du har 90-fanger men eg synst den er grei å ha pga den fester nederste delen av skjermane og da virker dei ikkje så løse. meiner og at denne kan skape litt problemer viss du skal ha orginale tåkelys i fangeren. muligens du må kappe litt iden da. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 Tåkelys er planen etterhvert, men det er en stund til, så jeg kan bare ta det som det kommer.. Syns det er greit at alt sitter sammen jeg og :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 denna grusplata sitter ikke på bilen med originale 90 fangere... er andre løsninger der :) men kan være grei og ha egentlig.. blir jo en del mindre møkk som kommer opp i motorrom da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tenkte på det jeg og.. Blir nok til at jeg kjøper den.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 blir digg detta ass, gleder meg til å sitte på :D Bare penga som setter grenser for hvor bra detta kan bli :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Sant Vegard, sant! Detta blir bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 blir kult følge med, her erre bare å stå på!:D Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Takk for kommentaren.. tilbakemeldinger hjelper på motivasjonen, bare ikke idag.. (regner) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 Ja folkens.. Da er Simons effektanlegg montert fra kat og bakover.. UTEN lekkasje.. det er for godt til å være sant egentlig..:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 De som vil høre, kan trykke her: http://www.odaeg.com/Simons.mp3 Hehe, hørtes nesten ut som en moped:op Høres nok bedre ut i virkeligheten enn på det klippet der (satser jeg på) ;) Så lenge det ikke er noe lekkasjer så er det jo ikke noe å klage på. Skjedd noe med bilen ellers da? Bilder? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 .. uff.. kom plutselig til å tenke på hvor mye alt dette kommer på... He he. Sånt må du bare slutte å tenke på. Da havner du på sinsykehus til slutt. Og går du tom for penger er det jo bare å smiske litt med faren din. Var jo tross alt han som "presset" på deg bilen:) Eller så er det jo bare å ta hammeren fatt og hjelpe han på jobben så får du sikkert no spenn for det også:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg