Dakryon Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jøss er du fra drøbak du og?! tøft hehehe jau Stemmer det gitt, må innrømme at jeg ikke har sett mopeden din. Men det begynner å bli noen år siden jeg la merke til mopeder. Siter - Toyota Hilux / Taro, 1996 mod - Nissan Navara, Mountain truck, 2006 - Mitsubishi Pajero 87 mod. - Chevrolet Tahoe 2005 mod. - Toyota Hilux x-cab 2007 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Her er ts`n jeg hadde. Dårlig bilder da men.... Greit at j la ut her eller?? Er ikke så høy som den ser ut som. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ufff å det der syns du er fint? jaja ikke noe prob det bare å legge ut bilde det ;) Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Stemmer det gitt, må innrømme at jeg ikke har sett mopeden din. Men det begynner å bli noen år siden jeg la merke til mopeder. tøft prøvde å legge deg til på msn men tror noe ble litt tull med ellers så godtokk du ikke :P Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ufff å det der syns du er fint?QUOTE] Fint å fint. Men det der er lite heising forhold til mange andre jeg har sett. Der står skjermen rett opp. Det er stygt det. men syns min var passe heist jeg da. Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 jeg syns det ser helt jævlig ut jeg!! potta står jo helt alene der!! da er det MYE penere med litt lavere rompe gitt Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dakryon Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 tøft prøvde å legge deg til på msn men tror noe ble litt tull med ellers så godtokk du ikke :P Vel... jeg bruker en annen mail-adresse til msn, for å slippe at fjortisser med styla mopeder skal legge meg til etter at de har lest bilforumet :) Men vil du at navnet ditt skal havne i spam-filteret så kan du bare sende en mail Siter - Toyota Hilux / Taro, 1996 mod - Nissan Navara, Mountain truck, 2006 - Mitsubishi Pajero 87 mod. - Chevrolet Tahoe 2005 mod. - Toyota Hilux x-cab 2007 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 hehehe ok ok daså :P er så fint med folk med ordntlig fin innstilling til "fjortisser" med "styla" moped! Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dakryon Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Vel, når du kjøper en tute som blåser 115db i nabolagene til folk kan du jo ikke forvente at folk er kjempeglad i "styla" mopeder heller? Siter - Toyota Hilux / Taro, 1996 mod - Nissan Navara, Mountain truck, 2006 - Mitsubishi Pajero 87 mod. - Chevrolet Tahoe 2005 mod. - Toyota Hilux x-cab 2007 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg