Primera SI Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Blei heilt strøkent! Henn har du kjøpt stylinga di? Er sugen på laguna leppe jeg å, men veit ikke heilt åssen type det er. Har du link til det? har det noe å si for leppa om det er p10 eller p11? er p10 her i hvert fall med '95 fanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Leppa passer både på p10 og p11, uavhengig hvilken modell du har. Den passer mange forskjellige bilmerker ;) Du får den brukt til noen hundrelapper.. Annonseres slike på http://www.nccn.no/forum Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maskin Tveito Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Årrait! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Blei heilt strøkent! Henn har du kjøpt stylinga di? Er sugen på laguna leppe jeg å, men veit ikke heilt åssen type det er. Har du link til det? har det noe å si for leppa om det er p10 eller p11? er p10 her i hvert fall med '95 fanger. Takk bare send mail til classic parts... sei du skal ha leppa med to huller i... den passer... eg kappet vel vekk 2 com i kvar ende for å få den på min... stylingen er kjøpt hos tuning.no Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Takk bare send mail til classic parts... sei du skal ha leppa med to huller i... den passer... eg kappet vel vekk 2 com i kvar ende for å få den på min... stylingen er kjøpt hos tuning.no Pent dette her. Har du vurdert om du vil lakkere nettingen på bakfangeren i svart og sette på svarte felger?. Da blir det kjempe lækkert i mine øyne.... Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera SI Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Pent dette her. Har du vurdert om du vil lakkere nettingen på bakfangeren i svart og sette på svarte felger?. Da blir det kjempe lækkert i mine øyne.... er faktisk svart crom de 18" eg skal ha... viss eg får tak i de... med blank krom kant... Siter 2002 Passat 1.9TDI Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smartpnts Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Da er de felgene her til salgs da? send meg event. pris på pm:) trenger felgs! Utrolig herlig bil du har btw happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg