Gå til innhold

Eu kontroll & senk

Ranger emnet


hyundai

Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk:)

 

Når jeg bestilte senkefjærer til bilen var det så godt som umulig å oppdrive noen med TüV godkjenning, derfor ble det et sett som ikke var. Dette er da naturligvis ikke ført inn i vognkortet. Så det er registrert som en feil når det ble tatt eu kontroll, bilen skal nå igjen inn til kontroll. Hvis det ikke blir registrert som en feil da, er det greit eller må jeg til biltrangsynet? går det ann å få godkjent fjærer som ikke har TüV godkjenning?

 

Har noen lys under bilen, bør jeg ta av de, evt hva gjør biltilsynet hvis de legger merke til de?

 

På forhånd takk.

`98 Hyundai Coupe

`00 Hyundai Accent

 

Team KSR

KoreanStreetRacing

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenning av senkefjærer uten TÜV, eller et eller annet godkjenningsorgan, er kul umulig. Du vil få feil på EU helt til du får godkjent fjærene. I verste fall kan de be deg ta de av og sette på originale eller begjære bilen avskiltet da den ikke er i forskriftsmessig stand. Prøv å søke på internett etter en eller annen form for godkjenning for fjærene dine. Eller prøv å høre med produsenten av fjærene. Uansett så må du få at bilen er godkjent senket innskrevet i vognkortet.

Neonlys under bilen er per definisjon ikke godkjent, men om de "tar" deg for det, det vet jeg ikke. Kommer an på hvem man treffer på.

Mazda 5

Opel Astra G

http://www.gauldalgatebil.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående det med Neonkitt under bilen skal egentlig ikke gjøre no, bare si at dem bare blir brukt som "show".Hvis du ikke treffer en som er umulig skal det iallefall ikke være noe problem..

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår