spurv Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Noen som har sjekka ut denne? http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=7&family_id=24&item_id=100033&locale=en_US Spessifikasjonsmessig er den jo ikke noe å skryte av, men har hørt at Rockford er veldig forsiktige med å oppgi effekt, og at de ofte er endel sterkere enn andre. Tenkt å bruke det på RF T162S component sett :).. Eller Infinity Kappa 6.1 perfekt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Hva tror dere om å gå for T5002 istede? Denne yter endel mer enn T4004, og er en 2kanaler. Denne koster rundt 1000lappen mer. http://www.rockfordfosgate.com/products/product_details.asp?cat_id=2&series_id=7&family_id=23&item_id=95241&locale=en_US Står 2x75watt@4ohm, den er endel kraftigere vistnok. Denne er vel egentlig svær nok til å dra en diger subwoofer, men hvis det er som med "inneHIFI", så er det vanskeligere å sprenge mellomtone/diskant med for kraftig forsterker.. Og det blir nok T162S komponentsett jeg går for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 spørs jo hva man mener med diger... alt er relativt... diger kan være 12" som tåler 200wrms, eller det kan være 15" som tåler 3000wrms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 Stor forsterker er ikke farlig, Må bare kjenne høytalerene, volumkanappen osv. være litt forsiktig i starten med andre ord... jeg har en punch 10002 på frontsettet mitt, den er målt til 2*390 watt. Har ikke hatt noe tull med det. Har du planer om Aktiv deling eller kansje en 12" senere? Da er kansje en 4 ikke kanaler dumt. Hadde selv vurdert en større en da men.. Når det kommer til Rf og oppgitt watt i forhold til målt watt. Har de fått litt kjeft for det, og har endret spesifikasjonene på den nye svarte punch serie. men innvendig er de like som den kromma serien. Prisen på RF har vis gått ned litt og har jeg sett... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 HAr allerede forsterker til wooferene mine :).. men det var bare et eksempel, at den derre drar en woofer relativt greit (om wooferen er av det lettere slaget da..). Men takker for svar :D. Blir nok T5002 da. Gleder meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg