Omegamannen Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Hehe det er ikke bra og vaske bilen 2 ganger daglig,jeg har fått veldig kalksamling på rutene fordi jeg ikke har tørket av vannet. en venn av meg tippset meg om dette http://www.backspegeln.com/tips_rutor.asp er det sån krom pasta man tar på krom?f Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-850- Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja hei. ja det er sånn krom guffe, prøv å gni det inn kanskje det funker? vet ikk om du kan stole på de svenskene he he:) neida svensk er bestm'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 står jo at han bruker autosol. http://www.clasohlson.no/default.asp?COSID=B52B4580DE264B25AB61F32C061E6638913082&CatPath=Eq0q400q426q455&SelectedWAG=11582&IsCampaign=N&Entry=Y&NoCache=2006%2D04%2D11+03%3A48%3A00 Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 har krom guffe men lager ikke det riper? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 har krom guffe men lager ikke det riper? det har jeg aldri vært borti... men selv så bruker jeg bare vanlig polish Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjellings Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Prøv Autoglym Carglass. Funker bra på glasset, både inni og utenpå. Rutene blir gullende rene. Lukter også litt bedre enn autosol. ville ikke brukt det inni bilen hvertfall. Tror også at det er lettere å jobbe med autoglym. Klin på, vent til det tørker og tørk det av. Siter 1998 Audi A6 2,4 V6 Avant 1996 Audi A4 1,8 Avant (Solgt) 1991 Opel Calibra (Solgt) ------------------------ 1970 Mustang Mach 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Autosol inneholder slipemiddel ja. Er som tannkrem. Bør ikke brukes på krom heller, da det lager små riper i overflaten. Men i dette tilfellet er det kanskje slipemiddelet som gjør susen? Skader ikke å prøve i et lite hjørne først. Eller du kan sende bilen til de glassfolka som driver med poler-sliping av frontruter. :) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Frontruten min skal byttes snart uansett. men det er verst på side rutene .får prøve ..går og rubbe det vekk??det ødelegger ikke ruten??? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Nå er jo rubbing i samme gata som autosol; mao det inneholder slipemiddel. Men igjen, prøv i et lite hjørne. Eller frontruta som du alikevel skal bytte. Rubbing bruker du jo til å fjerne det øverste skiktet i lakken. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg