Per-Henrik Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Få ut bensin pumpa fra tanken i en volvo 760 tic. på lettest mulig måte. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 opp med lokket baki trunken , og ta av slangene , og dra ut hele amatruen... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 opp med lokket baki trunken , og ta av slangene , og dra ut hele amatruen... Der sitter det vell bare føler til hvor mye bensin det er igjenn. må jeg ut med den svarte tanken også sitter den i den plastik tanken under bilen?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 det er føler der jah , men i bunn av hele amaturen er det ei lita fi**e pumpe :P hehe streiker denne så vil bilen jukse ved lite bensin , svinger og nedoverbakker mens du enda har mer enn nok til mangen runder rundt byn... Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 hmmm hadde ut den men fant ingen pumpe. snodig åssen skalman da få den ut hvist den ikke føller med opp:shake den må sitte i plstikk tanken. og hvordan få den ut på lettest mulig måte. hvare nede å tokk ut føleren nå igjenn jeg. men var ikke noe pumpåe der. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 viss du har gassermotor er det jo selvfølgelig ingenting der :P hehe men alle m EL.Innsprut har det! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 det er føler der jah , men i bunn av hele amaturen er det ei lita fi**e pumpe :P hehe streiker denne så vil bilen jukse ved lite bensin , svinger og nedoverbakker mens du enda har mer enn nok til mangen runder rundt byn... Hmm. Har akkurat det problemet du nevner der på min 760 GLE. Når tankmåleren kjem ned på det røde så stopper den i nedoverbakker. Men det er berre og starte den igjen og kan da kjøre eit godt stykke vidare før eg fyller. Men den fjusker ikkje da. Berre bom stopp omtrent. Fyller på bensin så går den til eg kjem på det raude. Har ikkje opplevd dette på lenge, fordi eg fyller som regel full tank før dette skjer. Unskyld til trådstarter om dette ødelegger tråden din. Men berre lurte på om dette kunne ha noko med denne pompa og gjere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 viss du har gassermotor er det jo selvfølgelig ingenting der :P hehe men alle m EL.Innsprut har det! jeg har b230Et motor. ' sitter pumpa nede i plastik tanken?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 pumpa sitter nede i bensintanken ja.. eller, dvs matepumpa sitter i tanken, og hovedpumpa sitter under bilen.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 ja det er den pumpa i tanken jag skal ha ut. må jeg ned med tanken da ?? :hvaskjera Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Holdaas Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 per-henrik: nei, når du tar opp armatureni tanken, så skal pumpa sitte helt nederst på armaturen.. rundt liten hvit dings om jeg ikke tar helt feil.. er den ikke der når du drar opp armaturen, så har du vel ikke noe pumpe i tanken.. Siter Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer) Volvo 740 TIC - 87 Modell WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 det sitter vell en pumpe i tanken på 760 tic 87 modell?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 på min 760 tic måtte jeg ta av hele tanken siden plast ringen som låste armaturet satt sinsykt godt fast. var ikke så vanskelig å løsne tanken og da får du også satt armaturet på plass igjen litt enklere en å knote nedde bagasjerommet ''som er stort men jævlig upraktisk'' Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 jag har skrudd ut armaturen man ser i bagsje romet. men der sitter det ikke noen pumpe. så da sitter den nede i plastik tanken da? og da må jeg ned med den tanken for å få den ut?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjuz Skrevet April 18, 2006 Rapporter Share Skrevet April 18, 2006 den skal jo sitte på armaturet med mindre den har falt av eller at forige eier har bare lagt pumpa neddi der. vent litt så skal jeg finne fram et bilde fra valdis ''aka volvo programmet'' Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg