Acidica Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 En kompis av meg har ett strøm-kit til overs som jeg vurderer om jeg skal kjøpe av han. Jeg har en forsterker på 1300 w rms @ 2 ohm og 2000w rms @ 1 ohm. Settet er for 2 forsterkere: 2 AWG 12-Volt Power Connection System for Two Amplifiers 20 ft 2 AWG power wire (red) 10 ft 4 AWG power wire (red) 10 ft 4 AWG power wire (black) Master Fuse Block with 25 Wire Entry / Exit Options and 200 Amp ANL Fuse Two-way Power Distribution Block with Clear Polycarbonate Cover Bolt-On Master Ground Lug for Secure Ground Connection Firewall Grommet for 2 AWG Wire Black Wire Preterminated with two 5/16" Ring Terminals 20 ft 16 AWG Blue Remote Turn-On Wire Går det bra eller må jeg ha 1/0 awg sett? Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Du kan med god samvittighet bruke det settet! Husk å kopple riktig OG husk å ta AV jordingen på batteriet FØR du begynner kopplingen! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ok, takker! :D Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c00p Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jeg personlig liker 0awg uansett nesten. Siter - Opel Omega 2.0i aut 88 mod selges - (X) Audi A4 avant 1.6 98 mod - (X) MB 300E 88 mod - (X) Opel rekord 2.0 S 83 mod - (X) VW golf 1.6 83 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Acidica Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Ja, jeg skulle vel kansje hatt det, men siden jeg får det såpass billig og jeg kan bruke det så gjør det ingenting. Siter Politiet: Hvorfor har du ikke på sikkerhetsbeltet? Meg: Jeg hadde på beltet jeg tok det av akuratt nå, så du ikke det? Politiet: Det kan du umulig ha hatt, for beltet henger nemlig en halvmeter utfor døren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Min 33mm2 kabel er dimensjonert for godt over 300A... så tror nok ikke det er noe problem med hverken det eller 21mm2 i det oppsettet ditt ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg