dr.enos.pork Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 henning: så på den hub`en å der var bare 2 stk på 11mb ? Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Jeg blir kicka fra hubben med en gang, selv om jeg har sharea 140GB og har 9 slots oppe. Får ikke noe beskjed om hvorfor. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 har nå sett filmen og den skuffa stooort,blir jo såklart litt bedre å se den på kino eller dvd da men ble litt skuffet.:rolleyes: Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Holder på og laster ned 2.Fast.2.Furious.INTERNAL.SVCD.TS-NOX (2 CDer) Er det jallakvalitet på denne? Noen som vet? Eller går det ann å se den? Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 samme som jeg hadde lite bilde litt uklart,og jo mer du forstørrer det jo verre blir det jo.Det er dte beste du får men det er laaangt fra bra,var utrolig kjipt å se den slik håpløst..satt å spilte ps2 mens jeg så den og satt på msn det forklarer en del:rolleyes: :rolleyes: Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Hehe :D okey. Men da schjiter jeg i den... venter heller til en kurrant versjon kommer ut. Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 spørs om det kommer,tar nok sin tid i allefall... Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Såg filmen på ferietur til London sist veka, i Englands største Kino!!!! Filmen var sjefs bra, og 10 x bedre enn den første filmen!!! Alt var mykje bedre enn den fyrste, og var ikkje spesiellt overdreven køyring! (Vel det var jo litt) Mykje NOS og feite bilar, men er ikkje enig i at det var meir chix enn i den første. Det var det IKKJE! Gled dykk!!! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Originally posted by stegegjerdet og var ikkje spesiellt overdreven køyring! (Vel det var jo litt) Jeg håper for min egen, og andre tafikkanters sikkerhet at du ikke har lappen, og at du skjønner litt mer om "køyring" før du kommer på veien, for hvis du mener at det der ikke var mer enn "litt" overdrevet, da er du "i feil fil" etter min mening. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 Autofil? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juli 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2003 det sinnsyke hoppet på slutten av filmen var jo værfall ikke overdrevet :rolleyes: Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by InFlames det sinnsyke hoppet på slutten av filmen var jo værfall ikke overdrevet :rolleyes: hoppet i begynnelsen var da ikke særlig mye bedre... :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by HemiCuda hoppet i begynnelsen var da ikke særlig mye bedre... :rolleyes: Det ødela VELDIG mye,fikk et veldig dårlig 1intrykk pga det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet Juli 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2003 Originally posted by Jostein Det ødela VELDIG mye,fikk et veldig dårlig 1intrykk pga det. kan ikke bli mere enig... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Originally posted by kinx Jeg håper for min egen, og andre tafikkanters sikkerhet at du ikke har lappen, og at du skjønner litt mer om "køyring" før du kommer på veien, for hvis du mener at det der ikke var mer enn "litt" overdrevet, da er du "i feil fil" etter min mening. :) Vel lappen ha eg no, ha no hatt den i 4 år, så eg veit kva "køyring" er..... Eg tenkte i forhold til 1`aren der dei brukte 1 min 40 sek på kvart mila, og i tillegg har tømmt eit ukjent anntal gir, so tykkje eg at 2`aren ikkje hadde like mange sånne ting... sef var det jo eit par hopp som dei kunne ha laga på ein litt annan måte..... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg