Viking067 Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Ascona Det var et karosseri som så ut som en Corvette, hverken mer eller mindre.. Ahaaa...samme som din da.Men hva er det for en bil hvis det ikke er en corvette? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by Viking067 Ahaaa...samme som din da.Men hva er det for en bil hvis det ikke er en corvette? Samme som min? hva prater du om? Vi snakker om at den bilen var noe som så ut som en C5, noe man ser tydelig under kollisjonen at det ikke er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Alle filmselskaper bruker replikaer/dummies når dem ødelegger biler som har samleverdi eller rett å slett er for dyre. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Alle filmselskaper bruker replikaer/dummies når dem ødelegger biler som har samleverdi eller rett å slett er for dyre. Men å gjøre det så lett å avsløre det.. latterlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by dr.enos.pork Alle filmselskaper bruker replikaer/dummies når dem ødelegger biler som har samleverdi eller rett å slett er for dyre. Rart de bygde opp bl.a 3 skylines, for så å vrake 2 av dem.. Tviler på de er så vanvittig mye billigere enn 1stk C5 Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by LupoB0Y Rart de bygde opp bl.a 3 skylines, for så å vrake 2 av dem.. Tviler på de er så vanvittig mye billigere enn 1stk C5 Til eneren bygde de jo en diger haug av hver bil.. Trikset er jo selvfølgelig at de b.annet kan strippe bilene, bruke biler som er "defekte" og alt mulig annet rart... mye de kan finne på. Selvom du ser 2 biler vraka i filmen kan de godt ha vraka mange fler i filmen ;). Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by LupoB0Y Rart de bygde opp bl.a 3 skylines, for så å vrake 2 av dem.. Tviler på de er så vanvittig mye billigere enn 1stk C5 Men nå er saken den at vetten vet jeg at er en oppbygd kopi.. JapCrapet vet jeg ikke om faktisk er ekte biler levert fra Nissan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 Originally posted by KinG^KaoZ Yeah, I race for the respect! hahaha Skjønte ikke helt hva du mente men poenget mitt står. Tilogmed etter at jeg selv har sakt at 2f2f virker dårlig :D Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2003 2f2f var underholdene som forventet men likeså ikke akkurat... best. Litt småtynne ting som skjedde, har spora alt for mye av i forhold til 1'eren... Men den anbefalles uansett, vel verdt 90 min av min tid... Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Hehehe, bare trekker litt i deg jeg Ascona :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 ascona : Var de ekte de da? masse man kan få til med litt filmtrix.. Men Hvor kan jeg laste ned filme da ???? Har skjekka dc++ men har ikke funnet den. på overnet ligger det en 3-4 stk men sikkert ikke rette filmen.. Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 dc: biltokar.d2g.com corvette: litt typisk det å finne en helt uinteresann detalj å henge deg opp i :D filmen: bare møkka... kjipe japsebiler, kjipe muskelbiler.. lite trim, og crappy story.. Gutta gjør en tabbe når dem setter story i sentrum istedenfor bilene.. bilene er jo eneste grunnen til at eneren var likandes.. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 2.Fast.2.Furious.PROPER.SVCD.TS-TCF er ute. TCF er kjent for kvalitet, og har kommet med en ripp med mye bedre lyd enn de andre som har kommet. Bildet er fortsatt ikke i dvd-rip-kategorien akkurat, fortsatt telesync. Så vet dere det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GhostGoose Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 Ikke noe annet en HQ rip rører mine øyne og ører. TS er og blir dritt! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2003 skriker de "naws" til bilene sprenger i denne også eller?? :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg