vw-vegard Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Hehe, kan godt hende Massern.. Er jo 91 modell, aldri bytta.. Kan tenke meg det er litt vandring på de nå ja :) det er 7,5x16 et 25, men dekka er nok for breie for øyeblikket.. får håpe justerbart ordner det. nok ot , sorry stian :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 Kjøp deg justerbart og 195/40/16 så blir det nok ikke mer subbing. Hverken bredden eller innpresset på felgene du har skulle by på noen problemer i seg selv. Tvert imot. Men ja, nok OT nå. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet August 26, 2006 Rapporter Share Skrevet August 26, 2006 Har du ordna til de blå led lysa selv stian? Stilig ihvertfall =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet August 27, 2006 Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 meget pen golf =)hva med en vr6 motor i den??helt komge i en golf 2=)hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 Har du ordna til de blå led lysa selv stian? Stilig ihvertfall =) ja... hadde noen dioder liggende.. tenkte det kunne bli litt stilig med de.... borra bare hull og dytta diodene nedi. koblet de på lyset til askebegeret, slik at det kun lyser når tenninga er på. skal bytte til blå dioder i instrumentene også... åssen går det med de hvite skivene dine a? fått det til? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet August 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2006 meget pen golf =)hva med en vr6 motor i den??helt komge i en golf 2=)hehe har planer og lyst til å bytte motor til vinteren, tenkte det var lettest å bytte til 16v, men har tenkt mer på vr6 motor i det siste, sinnsyk digg lyd i den.... også turbokonvertere vr6 motoren..... det hadde vært drømmen....:thumb Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet November 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2006 Da er det vel tid for update her gitt.... har skjedd litt med golfen i det siste... har sveisa bakluka.... ble ganske bra.... Men..... Så idag..... Var jeg å så på ny bil... en golf gti 16V.... Og det endte med at jeg kjøpte den.... :D :D :D Har ikke noe bilder nå... men får vel tatt noen i morgen.... Må si det var en god overgang fra 8v 112Hk til 16v 139Hk... Morro... Så nå har jeg en 8v og en 16v... vet ikke helt hva jeg skal gjøre med 8v'en ennå... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Da har jeg fått tatt et par bilder med mobilen.... Er litt usikker på om jeg vil ha RS fangere eller 90- fangere.. tror det blir 90... Comments??? Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Siden du spør, så tåler du vel et svar. Gå for 90-fangere. Helt klart penere enn alt som heter stylingfangere. Og med det samme du er i gang, så skift gjernetil originale 88-speil. Pen farge på bilen din forresten:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Går nok for 90 fangere... men har lurt litt på å lakkere dem i bilens farge??? men tror det kan bli fett å få fangere og g60 breddere pene og sorte... blir lissom en sort linje rundt hele bilen... har også tenkt på speila... men det blir ikke første pri tror jeg.... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 29, 2006 Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 gratulere me ny bil. har gammle bilder av den på andre maskina, den var utrolig strøken på de bildene.. ha den ikke audi håndtak på fører sia , ell blande jeg med en annen bil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet November 29, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2006 Takker... den har audi håndtak uten lås på førerside. på pasasjersiden er det ikke noe... clean.... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Går nok for 90 fangere... men har lurt litt på å lakkere dem i bilens farge??? men tror det kan bli fett å få fangere og g60 breddere pene og sorte... blir lissom en sort linje rundt hele bilen... har også tenkt på speila... men det blir ikke første pri tror jeg.... Joda, det funker det. Og med det samme du er i gang, så er det ikke i noe veien med å cleane de litt. Men også pent med 90-fangere som kun er lakkert i midten, og ha svarte skjørt/lister. Godt å høre at du går bort ifra stylingen:) OEM er veien som nesten aldri slår feil uansett. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianth Skrevet November 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 yes... monterer 90 fangere i morgen, så får se hvordan de blir.... blir nok bra.. kommer også felger til someren... Borbet T eller Rondell 57.... får se hva jeg kommer over til hvilken pris... Siter - Audi A6 2.5 Quattro stv - VW Golf II VR6 x Nissan 200SX S13 x VW Golf II GTI 16V-> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=149573 x VW Golf II GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 30, 2006 Rapporter Share Skrevet November 30, 2006 Høres knall ut. Sleng på 90-fangere og få lagt ut bilder. Blir en helt annen bil. Og felgvalgene var heller ikke dårlig. 8x15 eller 9x16 som gjelder da, formoder jeg. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg