snoemann Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ønsker 90 fangere til front og bak. Trenger forsåvidt også blinklys i disse og evnt. andre ting som man trenger for å få montert de... Samt Crystal Clear baklykter i god stand Er også interessert i kanalskjørt og skjørt av forskjellig slag. Østlandet/Sørlandet/Vestlandet er jo fordel though =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet April 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2006 Ser meg nesten nødt til å Bumpe denne litt oppover, Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Det er helt sprøtt at det ikke finnes dette å få tak i på Sørlandet.... Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gundersenautoparts Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvis du ser på kjøp/ salg deler, så vil du finne flere som selger det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 jeg har en bakfanger! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Gundersenauto.... flere som har det på sørlandet? tror ikke det =) Reset : hvor er aukra? :P Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 Vist jeg ikke tar feil....så ligger Aukra på ei øy eller no ikke så langt unna Molde. I mellom Ålesund og kristiansund.....Eller er jeg helt på jorde nå... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snoemann Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Det tror jeg du har rett i... hvorfor bor alle som har deler enten på vestlandet eller nord for oslo? =) Siter Min 200sx Solgt, Min tidligere Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg