Olsen_nissan Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Flere månder siden jeg har modda noen biler nå.. Så tenkte jeg skulle prøve meg igjen... er ikke helt ferdig denne.. Org: Modd 1: Modd 2: /med 2 viduer på vær side Komentarer ønskes.. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Feit modd, old school pwn. :D Skjev framfelg og takstativet så litt fake ut. :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hehe.. felgene skal nokk byttes ut med noen litt mere Old school.. Prøver å finne Ats Classic eller "mini" felger.. Men ikke så enkelt å finne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Likte stilen på den der ja.. Fin modd :) men om du vil ha tips, senkingen var ikke topp.. tenker på bak bilen, så ikke ekte ut... ;) Siter - 1991 E36 3xxi x 1986 E30 327i - 2003 Yamaha Yz125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Kommer update snart... har fiksa på en del ting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Kommer en liten update nå.. Fått på fete felger nåå:D Takker maaa for felgene.. å dusy for andre fete felger..:) Har også fjerna blink lysene i fangeren+fiksa litt på takstative. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Den mangler enda litt finish.. skal se om jeg finner en antenne med en rød kule eller reve hale elrns. trur det kan bli fett:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Oh my my my, that's the sex. :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er noe helt feil med hjula... Ellers likte jeg løsningen din på vinduene! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takker for komentarer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 felgene passet bedre til old shool men de var ikke bra! kødden vinkel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Hmm.. jeg ser ikke helt feilen jeg.. :S Kansje pga at jeg har lagd den selv.. Men er ikke det eneste att felgene Står litt sånn??--> / /----\ \ Det er fra min side meningen.. men viss det er noe annet så si ifra.. så skal jeg prøve å fikse det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg