acoupe Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hei! Har nå så og si tatt over mors sin polo 96 mod, og jeg lurte på om det finnes chrome kapper til de orginale speilene? Og hvor kan jeg få tak i hvite/blanke sideblinkers? mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superpolo Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 blanke sideblinkers kjøper du på møller. koster ca en hundrings per stk. skal du ha klarglass blinker fremme har http://www.rs-concept.com et sett igjen rimelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Tror jeg hadde satsa på helt nye speil i så tilfelle... Men det er nå min smak. Har aldri vært borti at man kan kjøpe chrome kapper til de orginale speilene... (?) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg