tikka Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ser når de fleste kobler alarmer/fjernstyrte sentral låser, så blinker lysene når den slås av/på. hvilken leding er det som blir brukt til dette? er det noen muighet for å finne den bak i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 memmo til meg selv. går ann å tenke selv før man spørr. DOH kobler meg bare inn på begge blinklysene bak. så vill de andre også blinke. fodi de alle blinkerene på en side er koblet på en krets. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Så det var så enkelt da ja? Koblet du fra sentrallås-enheten da eller, og i tilfelle hvilken utgang går det an og bruke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 skjønner ikke helt va du mener nå. men på min fejernstyrte boks er det to brune ledninger som skal kobles på blinklysene bak.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg