pahf Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Kompisen min kjøpte seg en strøken 205gti med nyoverhalt motor. Bilen var tilsynelatende dønn strøken,alt så helt greit og fint ut. Bilen gikk sånn nogenlunde godt i forhold til at det var en 1.6. Så etter han hadde hatt den i 3dager,så sto vi å snakka på den lokale statiol stasjonen, han hadde på tenninga og det begynnte å ryke,.plutselig starta bilen,han dro ut nøkkelen,men bilen fortsatte å gå. Og der kom det flammer ut av motorrommet. Vi prøvde febrilsk å slokke m pulverapparat lånt fra statiol, men neida, fikk ikke slukka brannen før brannvesnet dukka opp.. Skikkelig triveli. 19000 rett utav vinduet. (ja,jeg vet det var en skamdyr pris,men han ville ha den ;)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 Kjedelig da! Men hva skjedde a haha spontan anntenning og motoren starta?! hmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2003 ja,hvem vet hva som skjedde? Tipper det var en feil i det tekniske anlegget, en kortslutning eller lignende. For den reagerte jo ikke på at vi skrudde av tenningen. Motoren bare gikk og gikk. Politiet kom og beslagla bilen selfølgelig med sine "blide" gemytter. Sur som noen lemen, 3 aspirantjævler. Men de gjorde jo 20min reelt arbeid,så d var ikke snurten å se av de resten av kvelden.. Får vente å se hva teknisk sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg