bjørn Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Vurderes solgt : 1982 Volvo 242 Følgende er gjort med bilen de siste to år : -Fjærbein foran er sandblåste og grunnet+lakkerte. -Bærekuler er byttet. -Fjærer og dempere er byttet (Biltema). -Nye kalippere+skiver+stålspunnede slanger foran. -Nye klosser+skiver bak. -Ny bakre eksospotte (eksosanl. er mao helt). -Lakkert med Volvos koksgrå. -Nye baklykter (hvit blink). -Nye hovedlykter -Nye hvite blink foran -Ny frontrute Ellers har bilen fine 740 turbo felger. Som nye pigg følger med, sommer er slitt og holder kanskje en sesong. Motor er en sliten b19a. Interiøret er svart. Skinntrekk på setene. Det negative : Det er rust i reservehjulsbrønnene, minst en kanal og hjulbue. Det mangler noen lister rundt om og grill. Det positive : Kan du rustsveise er dette et fantastisk godt utgangspunkt for noe gromt. Bilen finnes i Oslo. Alle bud vurderes! -->mail<-- Flere bilder kan mailes. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Pris? Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Som sagt, alle bud vurderes! Jeg har ikke satt meg noen minstemål da jeg ikke har peil på om det i det hele tatt er noen som er interessert i en slik bil. Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Som sagt, alle bud vurderes! Jeg har ikke satt meg noen minstemål da jeg ikke har peil på om det i det hele tatt er noen som er interessert i en slik bil. 5 lapper? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 åhh gud for ene fin bil!!!!!!!!! kan jeg spørre hvorfor du skal kvitte deg med en så jævlig fin 242? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Veeel, sånn i utgangspunktet så driver jeg her bare å sjekker interessen blant folket ettersom jeg er blitt litt sugen på en 740 :) Siter [ Volvo 242 -82 ] [ Fiat Uno Turbo -86 ] [ Ford Sierra Cosworth -91 ] [ Volvo 240 -83 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Ok, det er i hvertfall drømme bil for meg!! hehe, synd jeg ikke har noen kroner. for hadde jeg hatt hadde jeg kjøpt den glatt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Greit du har litt jobb igjen på 242'n, men tror du kommer til å angre hvis du selger;) Prater av erfaring her:( Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 jeg vurderer å bytte ut 740n til høsten etter EU ok, motorbytte og godkjenning... evt la FS motorn stå... om det høres intr ut så ta det på PM. Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 fått solgt den enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet April 19, 2006 Rapporter Share Skrevet April 19, 2006 Se her ja. Her er jo det jeg er ute etter.. Høyeste bud er ? Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg