high octane Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hei. Søndag forrige uke så kom det en stygg lyd bakfra en plass. Det uler når jeg kjører og piper noe inn i granskaugen når jeg svinger. Lyden kom først etter at jeg sto i ro og "burna". Trodde først at bakakselen hadde gått, men tror ikke det er det. Har ikke skrudd på bilen for å finne det ut heller. Noen som har noen teroier om hva det kan være? Skal da ikke gå an å ødelegge noe av drivverk med den motoren min. Det er en 2,0D, og den er lat, men uansett skal det da vel ikke gå an å ødelegge noe selv om jeg "burner" litt? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 At du i det hele tatt klarer å få hjulene til å gå rundt mens bilen står stille, er en bragd i en 2.0D :lol . Uansett, er nok hjullageret, så lenge det piper mere når du svinger osv. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Takker. Burner da som bare få med TOYOTA hiace fra det herrens år 1986 ogsåm'm Skal bytte ut "dieselpurka" med noe sprekere med turbo til sommeren tror jeg. Hjulene gikk ikke akkurat fort rundt da, men brukte helen på bremsen og tåa på gassen og venstrefoten på clutchen, og når jeg brukte nok clutch fikk jeg da hjulene til å gå rundt på et vis. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Niken Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Fikk samme problem etter mye burning med min og, var bare til å stramme hjullageret hos meg. og ja det går ann å ødelgge drivverk med liten motor. har fem kardanger og et par drivakslinger på samvittigheten.. hehe Siter Kjør hardt, kjør stil, Ligg bredt med et smil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er såvidt meg bekjent ikke mulig å stramme lager bak på 201 og 124. Anbefaler bytte, da holder det så lenge du har bilen. Om du ikke har skikkelig verktøy (blant annet presse til å få ut gammelt lager og inn nytt) så bør du sette det bort til fagfolk Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Takker. skal se på det i morgen, har flere biler så mercedesen får stå til så lenge. Mulig jeg bare prøver å stramme det som noen her sier, hvis det i det hele tatt er mulig da. BTW. noen som har noe ide om hva som skjer hvis jeg stiller på mer trykk på dieselpumpa mi? Mer hk.? Har råd til at den bruker litt mer enn den gjør nå. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Da var det problemet ute av verden, det var bare en blekkplate ved caliperen som hadde forskjøvet seg og lå og lagde lyd og treghet. Tang+rå makt=problem løst. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg