Gå til innhold

Salgforum?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Ville først starte med at jeg er kjempe fornøyd med dette forumet..:phatyo

 

Men jeg hadde bare en liten ide når det gjelder salgsforum.. Hvis vert bilmerke og type hadde fått sitt eget salgsforum med deler og biler ville det blitt mye bedre oversikt.

 

Takk for et ellers strålede forum.

 

Mvh

 

Frederico

Fuck new model cars, we ridi`n old school.

 

1983 E28 BMW 518

X1974 VW 1835cc Cal Look

X 1989 Peugeot 309XS 1,9

 

-"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg hadde blitt lite oversiktlig. Hvis folk bare skriver gode topicer og bruker søket så funker vel det bra som det er nå..

 

Din versjon funker vel bare hvis man vet akkurat hva slags bil man vil ha, og hvis man ser litt rundt så blir det veldig vanskelig..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett når det gjelder biler.. men hva med deler? Det hadde jo været digg og ha et delesalg under vært bilmerke..? Det tror jeg mange hadde vært enig med og det ville ha vært veldig brukervenlig..

 

Men nå skal jeg jo ikke mase for mye, for jeg har jo ingen anelse hvor mye arbeid det blir for dere.. he he :hammer

Fuck new model cars, we ridi`n old school.

 

1983 E28 BMW 518

X1974 VW 1835cc Cal Look

X 1989 Peugeot 309XS 1,9

 

-"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett når det gjelder biler.. men hva med deler? Det hadde jo været digg og ha et delesalg under vært bilmerke..? Det tror jeg mange hadde vært enig med og det ville ha vært veldig brukervenlig..

 

Men nå skal jeg jo ikke mase for mye, for jeg har jo ingen anelse hvor mye arbeid det blir for dere.. he he :hammer

 

Før så var det ingen begrensning på hvor folk kunne legge de. Det endte i bunn og grunn opp med at mange merkeforum hadde en stor overvekt av delesalg og veldig lite konstruktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og hvem skal sitte og følge med i alle de etthundreogsnørrogførti nye underforumene som blir da? Tanken er god, men vi er for store til å kunne dille ørten underliggende forum, og for små til at det er nødvendig med egne salgssmerkeforumer. Hvis Golf og Volvo-forumet får det, kommer også Fiat og Lada-forumet til å forlange det samme.

 

VCE: Fin løsning de har valgt. :) Men det finnes nok av eksempler på (at) dumme folk alikevel rykker inn "Ø.K." i Selges-forumet og omvendt. Jeg liker denne strukturen:

Var vänlig att sätt ut:

K: För köpes

S: För säljes

B: För bytes

Sökes: för delar du söker. Går ju även att kombinera: K/B: för Köpes och bytes.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem skal sitte og følge med i alle de etthundreogsnørrogførti nye underforumene som blir da? Tanken er god, men vi er for store til å kunne dille ørten underliggende forum, og for små til at det er nødvendig med egne salgssmerkeforumer. Hvis Golf og Volvo-forumet får det, kommer også Fiat og Lada-forumet til å forlange det samme.

 

VCE: Fin løsning de har valgt. :) Men det finnes nok av eksempler på (at) dumme folk alikevel rykker inn "Ø.K." i Selges-forumet og omvendt. Jeg liker denne strukturen:

Var vänlig att sätt ut:

K: För köpes

S: För säljes

B: För bytes

Sökes: för delar du söker. Går ju även att kombinera: K/B: för Köpes och bytes.

 

 

Dette er ett veldig godt forslag som flere ville dratt nytte av.

Legg inn en kjøp/salg tråd under hvert bilmerke. Er vel ikke så mye ekstra jobb det??? Blir det så mye mere jobb så beviser vel det at folk setter pris på det og bruker det!

Synes rett og slett det er ett dårlig svar du kommer med. -Ikke for å være frekk. Kjøp/salg tråden for deler i dag er jo ikke annet enn rot selv om folk skriver god topic. Gjør ett forsøk på deler i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mere jobb er et tegn på at folk ikke gjør som de skal. Eller at noe muligens er fundamentalt galt.

Hvis alle oppfører seg som folk, poster som folk og skriver som folk er det ikke behov for moderatarna.

Bilforumet.no
Super Moderator
sier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)
Hakkum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ett veldig godt forslag som flere ville dratt nytte av.

Legg inn en kjøp/salg tråd under hvert bilmerke. Er vel ikke så mye ekstra jobb det??? Blir det så mye mere jobb så beviser vel det at folk setter pris på det og bruker det!

Synes rett og slett det er ett dårlig svar du kommer med. -Ikke for å være frekk. Kjøp/salg tråden for deler i dag er jo ikke annet enn rot selv om folk skriver god topic. Gjør ett forsøk på deler i allefall!

 

Det har blitt prøvd tidligere med at folk skulle skrive Kjøpes/Selger/K/S/ØK/osv først i topicen på alle kjøp og salg greier. Dette klarte ikke alle folk å skjønne noe som gjorde at det ble 10 ganger mer rotete, moderatorene kunne da enten gå inn å endre alle annonnsene (og folk ville aldri lære) eller slette de og få masse kjeft. Når dette ikke funket ble det forsøkt med en annen "Kjøp & Salg". Dette var også hvertfall etter min mening helt genialt, men folk gadd ikke å bruke det fordi det ble for tungvindt. Dermed gikk man tilbake til slik det er nå. Det jobbes så vidt jeg vet fortsatt med en ny løsning for Kjøp og Salg, og det blir ikke noe annet "Kjøp & Salg" i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår