jas Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 vurderer sterkt de større modellene der ja... men må uansett vente på lønna før jeg får kjøpt noe... men takk for responsen folkens, kom gjerne med flere forslag til forsterker... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hm, det er godt mulig det er MIN hukommelse som er full av hull.. sendte jeg ikke litt pm frem og tilbake med deg på kak-forumet for en stund siden? Eller tar jeg feil? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Kak-forumet? Si det på engelsk, da! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 You have seen the light, hehe ;) Syns synd på folk som sier; "Eltaxspillern med USB er genial, da kan jeg spille av hele mp3 samlinga mi fra USB -sticken" og mener det. Argh! Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Hm, det er godt mulig det er MIN hukommelse som er full av hull.. sendte jeg ikke litt pm frem og tilbake med deg på kak-forumet for en stund siden? Eller tar jeg feil? :) jo stemmer... forskjellige brukernavn?? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112205 bare ett tips om du ikke har bestemt deg for spiller enda :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 You have seen the light, hehe ;)Syns synd på folk som sier; "Eltaxspillern med USB er genial, da kan jeg spille av hele mp3 samlinga mi fra USB -sticken" og mener det. Argh! Haha, saken er jo den at den er genial, dersom du ikke har standarder for lydkvalitet, og du ikke har lyst til å bruke en formue på å spille av 64kbps joint stereo-lyd i bilen. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg