Trond.S Skrevet Juni 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2003 Hei Jeg ønsker å kjøpe Volvo turbomotor. Helst på østlandet. Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 har jo et fint utgangspunkt til salgs jeg da. sjekk volvo 240 forumet. innsprut kan jeg sikkert få skaffa til deg... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Juni 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Originally posted by Skrotnisse har jo et fint utgangspunkt til salgs jeg da. sjekk volvo 240 forumet. innsprut kan jeg sikkert få skaffa til deg... Hei Ja jeg har sett på motor'n din. Visst du kan skaffe sprut til en overkommelig pris er det interesant. Hva salgs sprut er det da i tilfelle? Har du forresten oljekjøler å sende med? Er det de 398 toppene du har prøvd å selge som følger med? Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Originally posted by Trond.S Hei Ja jeg har sett på motor'n din. Visst du kan skaffe sprut til en overkommelig pris er det interesant. Hva salgs sprut er det da i tilfelle? Har du forresten oljekjøler å sende med? Er det de 398 toppene du har prøvd å selge som følger med? Trond innsprut fra 240 eller 740 turbo er jo fint det. de toppene er de jeg har prøvd og selge på forumet ja. de funker begge to....jeg har også oljekjøler å sende med. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg