Hans Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 En jeg kjenner har fyllt bensin på en diesel touran.. Så jeg skal tømme tanken på den, det er ikke tappeskrue og jeg får heller ikke noe slange ned påfyllinga.. hvorfor..? Enkleste måte å tappe den..? Er det noe annet jeg skal tenke på? Takker for svar! Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Har du noe og suge med da??? hvis ja, så ta av der diselen kommer inn på dieselfilteret... og sug i den slangen der da får du tanken helt tom også. anbefaler også og bytte dieselfilter hvis han har dratt motoren rund og det har kommet bensin ditt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 gode gamle hevemetoden. så kan du jo koble av diesel rør og kjøre ut resten med dieselpumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 hehe, HUN har kjørt ca 5 km med den etter HUN fyllte... men det er "kun" ca 1/4 benzin på den.. resten diesel.. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 har bilen stoppet eller går den urent? hvis ikke så fyll på 2-3 dl totaktsolje og kjør videre, og fyll etter med diesel så fort det blir plass.......... Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg