spitz00 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hallo?!? Jeg var jo der idag jo, men var ingen hjemme.. Syns det er litt vell frekt å drive å løfte på presenningen til en bil som eiern helt klart ikke vil skal stå ute.. Pluss at det er masse naboer rundt der, så de syns nok også det blir litt rart med en fyr som snoker rundt og løfter på presenninger for å ta bilder. Uansett så må jeg jo dra av hele stasen for å få tatt bilde av hele bilen. Desuten, jeg sa overfor sentrum. Skien sentrum.. ;) Alle løfter da på presenninger om de er nysgjerrige? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 må jo ikke ta bilde av hele da... vi kjenner da igjen biler med noen detaljer bare... :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sætran-Racer Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 nå ble jeg faen meg nyskjerrig! bare mann deg opp det og ring han ;P eller du banker på hver dag før du drar på jobb eller no sånt... :D Siter Volkswagen Passat 1.8t 97 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Jeg skal innom der hver dag fremover nå ja.. Men gjør ikke noe mer uten eierns tillatelse;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 240 sx cab :P denne er jo norsk også faktisk. skal nok litt til, men er jo lov og gjette litt i det mørke :P Men ser ut til at hjulbuene på denne ikke matcher bredden på det under pressenninga. Lengden derimot ser ut til og kunne passe sånn nogenlunde Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg lett ha hjulpet dere...FÅ LØFTA på den presseningen og fortell oss hva du så nå.. :tannløs par øl på deg i morgen så er du i rute.. eller en kamerat av deg er i rute :peace: Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tror ikke det bakerst er en vinge.... Begynner å lure litt på om det ikke er en bil i det heletatt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Tro meg, det er en bil. Og jeg er 99% sikker på at det er en vinge. Var og så litt mer close-up idag;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulfern Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 bare dra opp preseningen litte grann da? :) Siter Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330 Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RusH Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 jeg tror det er en tanks, du ser jo beltene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 lurer på om jeg skal kjøre ned til skien og ta opp presenningen selv. Siter Bmw Rulerrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Philip520 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hva med no sånt no? Syns dette var et bra forslag! Få russen til å løfte på presenninga da. Gi dem en utfordring!yodude Siter - 1989 BMW 520 - 1986 Audi 100 2.3 - 1982 Datzun Bluebird 1.8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Skikkelig påske-krim dette.m'm Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Ta mer bilder for svarte! :D Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 dette kan jo faen meg bli påskenøtter på Bilforumet, de legger ut bilder av biler under presenning,og vi må gjette:D Men, propellue, du må få knipset no mer bilder, fra siden og forfra osv, så fremst du ikke får knipset et bilde av hele bilen uten presenning:P Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg