Propellue Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hei og hopp! Jeg så denne "bilen" i skien idag. Har kjørt forbi der endel ganger, så nå måtte jeg bare få tatt et bilde å spørre her. Dette er hvertfall det jeg lurer på hva kan være: Det ser jo ut som en bil med kort akselavstand og en sinnsyk vinge. Ser også ut som om det er et litt større en normalt eksosanlegg på hakken der. Men jeg kan jo aldeles ta veldig feil.. Tasser eiern rundt på forumet her kanskje? Eller er det noen andre der ute som vet hva dette er? Er dritnyskjerrig! Forresten: Sorry for stort bilde... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Løft på presenningen da nysgjerrigper ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hvor i skien var det den stod da? Nå ble jeg nyskjerrig=)=) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tja, spørs hvor fornøyd eiern blir hvis en nyskjerrig dust begynner å løfte på presenningen på bilen hans. Tenkte litt på å ringe på og spørre da :P Men må bli litt tøffere først. Den står overfor sentrum. Kan nesten ikke legge ut om akkurat hvor det er med tanke på eiern og sånt. Jeg hadde nok ikke blitt så fornøyd hvis noen hadde gjort det samme om min bil og kjørt ivei med hvor bilen sto og alt sånt, så det var fritt frem for alle med uærlige hensikter.. Kan si at det var ovenfor sentrum et sted da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 jeg gjetter audi TT med alu vinge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Som stikker en meter ut bakover? Eehh? Hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tja, spørs hvor fornøyd eiern blir hvis en nyskjerrig dust begynner å løfte på presenningen på bilen hans. Tenkte litt på å ringe på og spørre da :P Men må bli litt tøffere først. Den står overfor sentrum. Kan nesten ikke legge ut om akkurat hvor det er med tanke på eiern og sånt. Jeg hadde nok ikke blitt så fornøyd hvis noen hadde gjort det samme om min bil og kjørt ivei med hvor bilen sto og alt sånt, så det var fritt frem for alle med uærlige hensikter.. Kan si at det var ovenfor sentrum et sted da ;) okey,kan vi ikke ha en liten "gjett bilen a"? hehe! Det må jo være en liten sportsbil Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ser ut som den er bredda ihvertfall..ser ut som en liten hissig propp :p en gammel rally bil som audi s1 osv. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Taklinja minner om en porsche. Men den vinga satte meg litt ut. Voldsomt så spiss den kanten var. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Hmmm! Gammel racing-porsche kanskje? Både Porsche og eldre audi rallybil kan virke riktig i mine øyne.. Kanskje jeg må ta en tur innom og spørre imorgen. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tenk så skuffa folk blir når presenning blir tatt av også er det en VW Beetle med et tørkestativ bak????:fingers: Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Ligner på NSX synes jeg. Edit: Tittet en gang til, og det ligner kanskje mere på Audi TT med DTM-vinge :) Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 jeg trur ikke det er det men,chrysler crossfire? Det var jo en sinnsyk sas vinge på den da! Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tviler på crossfire egentlig.. Men dtm TT er jo mulig, selvom jeg tviler på at en norsk kar har en slik en:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tviler på crossfire egentlig.. Men dtm TT er jo mulig, selvom jeg tviler på at en norsk kar har en slik en:P Ja, og hadde det vært en DTM TT hadde den vel også stått INNI garasjen :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg