kroz Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Skulle bytte clutchwire i går på min Scorpio men fant fort ut at det var værre enn jeg trodde. Problemet er at jeg ikke får flytta på den tappen som styrer trykkplata(?) og dermed mangler 4-5 cm for å få klemt wire'n på clutchpedalen. Noen som har noen tips til hvordan man får klemt inn trykkplate-tappen? Dette er utrolig dårlig forklart, men håper noen skjønner hva jeg sikter til. Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pjv84 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 ta av clutchwaieren inne i bilen først!! så skal det nog gå greit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Prøvde det å, går ikke. Bruker man spesialverktøy for å presse på denne wire'n? Eller kan bare de som tar 200kg i benk klare det? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 vist en sitter inne i bilen og trykker inn clutchen, også holder en igjen armen i motorrommet.??? bruke et brekkjern og holde den i den posisjonen eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Selvfølgelig en mulighet, men nå har den forrige wire'n røket så å trykke inn clutchen gir like stor mening som å lugge meg i rævskjegget. Men brekkjern var ingen dum ide! Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Og da var det fikset! Takker for brekkjern-tipset ;) Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Brekkjern er bra såfremt man har noe å bryte imot. Da 242en til bror var vrang sånn, tok vi en jekkestropp rundt bærebrua eller hvor det nå var vi tredde den. Da har du også tid til å fifle og fofle med å lirke kula igjennom hullet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg