jondgr Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Pioneer GM-X644 Sikring på 2 x 25A Maximum power: 100w x 4/240w x 2 Continous power (RMS): 80w x 4/210w x 2 Bridgeable Litt eldre modell men får den relativt billig.. Skulle funke detta? Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 spørs jo veldig på hva du skal bruke den til da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Enig, kommer veldig an på hva den skal brukes til. Sub? Glem det... Frontsett/bakhøyttalere fungerer den nok greit til, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freemason Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Tror litt info om hva den skal drive og hva du må betale hjelper hvis du skal ha noen råd. Hvor gammel er den, har den lagt i en muggen kjeller i 3-4 år kan jo også være et spørsmål.. Håper noen med litt mer peil en meg kan hjelpe deg Lykke til Free Siter "Hvorfor kan ikke kvinner rygge?" Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Skal brukes til subber.. jo! er jo 2*210w rms.. har to titommere som er anslagsvis 150rms på hver.. Vil det funke dårlig? Er ingen HiFi-mann, skal bare få det til å dure og basse litt mer enn den 2*90rms jeg har nå.. :p lol.. skal gi en tusing.. Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jondgr Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 "selger en meget lite brukt pioneer 4 kanals bil forsterker, har brukt den på 1x10" Vibe basser, og 2 pioneer 6x9. funket meget bra." Info fra selger. Han har brukt den som trekanals, en subb og to 6*9. Ser ut til å funke med en subb på hver brukobling. Vil tro dette holder for min del. Tenkte mer på kvaliteten jeg, ikke noe å utsette på pioneer? Spiller det noen rolle for en sub om rms er på 210watt, og max ligger på bare 240watt? er vel RMS man skal se etter? Siter VW Passat 1.9tdi '98 stv [x] MB 190E 2.0 '85 16v-plast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kvaliteten pleier å være OK, men de jeg har vært borti har ikke vært særlig strømsterke. Prisen er imidlertid ikke så verst, så dersom den ikke ser ut som et helvete, så slå for all del til :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg