Brandtenborg Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Er det noen som vet hvordan man lader eller bytter batteri på en sånn bluethoot handsfree til Ssony Ericsson? Det er snakk om en som heter HBH-600. Jeg finner ikke noe hull til lader eller lokk til batteriet.... Noen som vet? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gustavsen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Du kan feste laderen (typen til t610, k700 osv) bakerst på den. Du har en helt vanlig ladekontakt der :) EDIT: Bakerst vil si i den "tykkeste" enden av den. Siter http://bilforumet.net/showthread.php?t=127166 - Mitt V40 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Finner ikke det jeg... Eneste som er der er feste til en stropp eller noe... Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Der du fester stroppen skal laderen inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet April 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Der du fester stroppen skal laderen inn. Hehe! Ja, jeg fant ut det i dag! Satt i bilen og holdt HF'en i den ene hånda og den lille tappen i den andre og dro detta fra hverandre! Det endte med at jeg smalt venstre albue inn i sideruta og den lille tappen har fått et nytt oppholdssted i bilen et sted! Hehe! Det var litt vondt da... :boxing Men nå ligger den i allefall til lading, og takk for all hjelp! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg