Jeanett Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Hei Har kjøpt girkasse som har stått i en Golf II 1.8 GL, 5 trinns, som jeg skal ha på min 1.6 cl (4 gir)....Fått med girkassa og overføring (det som jeg trengte). Og den skulle liksom settes på i morgen, så kommer han fyren nå som skal gjøre det å sier at jeg også trenger ny clutch og svinghjul... Skulle ikke dette egentlig passet rett på....?! Jeanett:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 man bytter "alltid" clutch samtidig som man bytter girkasse, så vidt jeg har forstått. Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Skulle ikke dette egentlig passet rett på....?! Jeanett:-) Er ikke noe regel som sier det desverre... Kan f.eks være at clutchlamellen på din 1.6 ikke har passende splines til inngående aksel på 1.8 girkassen. Sånn helt uten at jeg har peiling på akkurat disse motorne. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Fikk beskjed om at den girkassa som jeg hadde kjøpt skulle passe helt fint, og det gjorde den også, helt perfekt ble det:-) Og skiftet ikke clutch nå, fordi den ble byttet for ikke lenge siden. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Godt det ordnet seg =) ? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeanett Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 Godt det ordnet seg =) ? Ja, glad for det vettu:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg