Azzido Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Genialt treff dette her ;) kom meg først hjem i dag, så bildene kommer ut om litt her ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvjeGatebil Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 http://home.hia.no/~svenno04/galleri/Galleri/SS-Tunings%20biltreff%20i%20Arendal%2022.%20April%202006/viewer.swf Siter The Fun Never Stops Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 hahahaha!! jeg som trodde det var ett helt sinnsykt rånemiljø i arendal. kom til arendal ved 24 tida i går, skulle bygge om lidl butikken der i dag. så jeg og en kammerat tok ei lita råner runde i byen, og jeg tenkte "sykt mange rånere som er i arendal da" men nå skjønner jeg jo hvorfor.. ( for those who cares: jeg kjørte audi'n og kammeraten min kjørte blå impreza GT med superleggera'er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Da er de få bildene jeg fikk tatt ute, men pga dårlig batteri fikk jeg ikke tatt så alt for mange, men her får dere min versjon ihvertfall ;) Flere bilder på http://gallery.azzido.no/SS-racing-Biltema-Arendal-22-April-2006 Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 knall treff!! stakk hjemover i halv 11 tiden. vel samtidig som dem på plassen nede tok kvelden. Mange bra bilder, men Viper hadde visst mer på lager ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Æsj.... Nå ble jeg bare irritert når jeg ser alle bildene. Planen var at jeg skulle få mekket et effektanlegg på fredagen, slik at vi hadde god tid på å rekke treffet (jeg og noen kamerater). Men fikk ikke dette før på lørdag, og klokka ble både åtte og ni før vi ble ferdige doh Og fikk ikke somlet oss bort før elleve tiden... hehe. Hadde virkelig gledet meg til dette treffet, og det virker jo som det ble veldig bra! :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jaggu var dette et artig treff (selv med leiebilen)! Slike treff ser vi frem til i framtiden!! 9,7 av 10 poeng!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fikk til og med lufta maskotten litt ;) Nå gjenstår det egentlig bare å få tak i et par "greie" 18" felgerdoh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 fikk til og med lufta maskotten litt ;) Du kan tro jeg fikk deng av dama mi, da jeg viste henne maskoten deres.. -"Marius; Jeg vil også ha en sånn en, akkurat sånn jeg ønsker meg" Det var forsåvidt en "høydare" med treffet iflg prinsessa.. Sorry litt OT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chameleon Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Jeg hadde meg jo en tur bort jeg og da og fikk tatt en del bilder, men ble jo så oppslukt av alle de andre bilene at jeg glemte å ta bilde av min egen.. men her kan dere se alle bildene jeg tok. www.mazdarx8.no Siter Mazda RX8 Chick with attitude!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 knall treff!! stakk hjemover i halv 11 tiden. vel samtidig som dem på plassen nede tok kvelden. Mange bra bilder, men Viper hadde visst mer på lager ;) Får hive ut etpar til da ;) (må bare beklage litt fucket hvitbalanse på noen bilder) Går det ann å gå kledd slik ute blant folk?!? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Får hive ut etpar til da ;) (må bare beklage litt fucket hvitbalanse på noen bilder) Går det ann å gå kledd slik ute blant folk?!? Æsj... nå må jeg bare få se å få kastet skoene mine med en gang jeg kommer hjem! :puke (Ja, jeg har akkurat samme sko. Men sikkert litt større...) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chameleon Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Æsj... nå må jeg bare få se å få kastet skoene mine med en gang jeg kommer hjem! :puke (Ja, jeg har akkurat samme sko. Men sikkert litt større...) Hehe, la og merke til den klesstilen.. Hadde og de skoene, men de ligger forlengst i søppla.. Flere bilder? Siter Mazda RX8 Chick with attitude!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Flere bilder? ca. 290stk til, men blir mye av det samme... Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 ca. 290stk til, men blir mye av det samme... Legge de ut som et album og linke til, for de som er interesserte? :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg