GFL Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Noen som har prøvd å byttet ut Nivåregulerings demperne med vanlige dempere????? Håper på svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 trir du får bedre svar på http://www.mercefreaken.com forumet der. veldige hjelpsomme folk:D Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Noen som har prøvd å byttet ut Nivåregulerings demperne med vanlige dempere????? Håper på svar jeg har vanlige dempere på min 230te.men hvorfor skall du bytte ut nivådemperne Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GFL Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er nivå dempere på bilen nå , men 1 eller kanskje begge er gåen. Har undersøk litt priser og nivå dempere er jo svindyre. 3700+mva. Også har jeg tenkt å senke bilen å da hadde det vært enklere med vanlige dempere samtidlig som de er billigere i innkjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Er nivå dempere på bilen nå , men 1 eller kanskje begge er gåen.Har undersøk litt priser og nivå dempere er jo svindyre. 3700+mva. Også har jeg tenkt å senke bilen å da hadde det vært enklere med vanlige dempere samtidlig som de er billigere i innkjøp. lekker dem olje eller noe disse,sikker på at det ikke er akumelatorne dine som er gående.ser på min her så har dem kappa ut i karossen,og satt inn et rør der i steden så dem har fått festa disse demperne.men trenger du mere info om dette så skall du få tlf nr mitt så kan du ringe meg mye enklere og forklare dette Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
90-300te Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 nivådempere med akkumulatorer gir også en bedre karateristikk i dempingen enn vanlige dempere vil vel mange påstå. Om selve demperene er uten oljelekkasje og det bare er akkumulatorene som er gåene, så koster de ca 800 eller så pr stk på autotrio. er visstnok anbefalt å få noen som har erfaring med nettopp dette til å gjøre det om du skal sette det bort.. Lett for at uerfarne mekanikere ødelegger oljerørene som går mellom nivådemperene og akkumulatorene. Alternativt få skriftlig pristilbud slik at de ikke kan plusse på og plusse på. ;) Siter 02 MB C220T CDI Avantgarde 93 MB 220E x - 86 MB 230E x - 90 MB 300TE x - 88 MB 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg