Gå til innhold

Naturbilder :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

har dessverre vært litt lat mht dykking de siste årene... og før jeg tør å dykke igjen så må dykkerutstyret til service og trykkprøving.

 

Drømmen er å få dykket nord for 78'nde.. tror bjørnøya ligger på 74grader nord.

 

Porscha er vel ikke særlig tilpasset til dykketurer, men jeg får vel alltids byttelånt mot fattern's Grand cherokee...og med den's V8 kan jeg sikkert dra båthenger også...:)

 

 

rustne ting kan være fint å se på det da... når det er gamle maskiner eller kjøretøy..

 

 

nok et naturbilde:

 

PIC00017.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

men rusten???

 

Du må vel ha et advance sertifikat for å dykke under isen tenker jeg!

 

Ei jente fortalte i vinter en fin en: Hu var vakt på isen for en gjeng som dykka og sto der og holdt hullet åpent og sjekka tau etc.Etter en stund merka hu at noe var på gang liksom, ekkel følelse som hu sa.Da snudde hun seg og så en bjørn som satt cirka 100 m ifra og kikka på henne med flate ører samtidigt som den svinga litt på hue!

Så hu tok mausern og fyra av et skudd ned i isen for å få oppmerksomheten til dykkera, tror ikke det virka for det varte å rakk før noe skjedde.Mens hu stod der og kikka på bjørnen og ned i hullet så fant bjørnen ut at dette var sikkert noe spiseligt og begynte å nærme seg.Så dama tar å starter snøskoterene og ruser dem for å skremme bjørnen, uten virkning.Da er det fram med signalpistol og slenger avgårde noen skudd i retning bjørn!

Nå har den kommet så nærme at det første skuddet flyr over og lander på andre siden, noe som resulterer i at bjørnen springer mot henne, gjennom "leiren" og fortsetter utover isen uten å ha sett på henne engang.Hu sa den var ganske nærme da den for forbi, ca 2 til 3 meter.Og den var diger!!!

Når kompisene dukka opp og så spora så lurte dem fælt da :-)))

 

Nå dykker dem med 2 vakter oppe.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår