Martin1986 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Fant ut at det nå var på tide å legge ut prosjektet mitt. En mercedes C220 Sport(W202). 1993 modell. 2.april 06. Første tur ut av garasjen bilde av bagasjerom. har nå fått kondensator(sølv) i midten + ferdig koblet. forsterkere er koblet opp i reservehjulsbrønnen. laget plater ++ nedi der lakkering av listverk på spray billakkering slik så den ut før Motor: 220 bensin. Twister filter. DTM endepotte. Hestekrefter: 150++ Kjørt fra mange orginale bmw 320 og primera gt:) he he Felger: AEZ Olymp 8,5 x 18 og 10 x 18 Dekk: Yokohama AVS Sport. 225.35.18 og 245.35.18 Understell: Eibach 40 fjærer + litt til Bilstereo: Panasonic spiller. Dvd. 7" lcd skjerm fellt inn i dashbord. -Polk/MOMO MMC-5250 Component System frontsett -Infinity 6x9 bak -2x12 planet audio subber -Rockford 10001 bd for å drive subbene -Rockford 150F til høytalerene -1F Kondensator Alt byggd inn og koblet opp profft. Flere bilder kan legges ut. Dette spiller meget rent og høyt. Styling: Alt av rieger, untatt vinge (da jeg personlig synes det ser bedre ut uten). Cup wings. Rieger gitter i front (måtte en del kapping til). Hellakkert Lakkert alt listverk, visker+++++ Alt har ny lakk! Lakkerte deksler i motor (røde) Interiør: Har her holdt det så orginalt som mulig, da sports interiøret er meget pent å se til. Ekstra tilbehør: Har det meste, sikkert mye jeg har glemt å skrive. Bemerkninger: Bilen er som ny. ALT av slitedeler er skiftet. Bilen vil ikke bli brukt på vinteren. :) Det jeg ennå mangler er soting av bakruta. Vil bli gjort så fort som mulig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 fet bil! tror den hadde kledd en liten vinge.. men ellers jævla rå! stå påaneglsmili Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 dropp vingen og behold den slik for denne var faen meg rå as!! Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbfreak Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 damn. den var sinsyk rå:D de felgene var helt råe å da. helt rått for å si det sånn:P denne har vært kult å sett i real life liksom:P Siter Masse mb deler selges, ta kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Gjennomført. Slik vi liker det... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1986 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 takk takk.. blir bedre når man får se den å gå over detaljene. skal legge ut bilder fra motorrom straks dekslene kommer fra lakk.. (i morgen?!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 det var som fa**.. dite her har du teken på;P skal du på rudskogen i år da?? nydeling bil du har... ta vare på den;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Wow! Steinfin bil, det må jeg si :) Eneste jeg ikke likte var catkillern og cupwingsa.. Ble litt mye liksom =P Men, peeen bil:) Gjerne bilder av interiør og (fler) av anlegg:) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Shit, den bilen var rå!! :win Jeg har alltid hatt lyst på Rieger-stylet mercedes, og fikk ikke akkurat MINDRE lyst nå :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Så fin ut denne;)men har du ingen planer?så liksom ferdig ut denna Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 meld deg inn i http://www.mercefreaken.com Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin1986 Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Mange flere bilder kommer i kveld eller i morgen. Eneste mer jeg har tenkt å gjøre er å få bakruten sotet.. Kan ikke komme på noe mer?! :p Vurderer en eventuell senking foran, men er egentlig fornøyd slik det er nå. Et kjapt bilde av stereo'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gorgo Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Er ikke spesiellt fan av Mercedes, men denne var nice og gjennomført. Jeg synes du skal beholde den slik some den er nå, uten noen vinge... Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 denna var nice.. pent gjennomført ;) Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spike Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Kjempefin den, men er prosjektet å sote ruta? Legg ut bilder av interiøretm'm Siter 93 BMW 520i (bruksbil/vinterbil) 93 BMW 325Ci 87 Volvo 740 Turbo Intercooler (solgt) 86 Volvo 740 GL (solgt) 87 Ford Sierra IS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg