GlennK Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Er det noen som har en link til kodene for hvilke options 240 er levert med? Jeg hadde en databok med disse opplysningene en gang, men hvor er ting når man skal ha de? :shake En link eller en oversikt over kodene hadde vært supert! Bilen jeg lurer på er forresten en '84 modell. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen som har noe opplysninger om dette? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Ingen som har noe opplysninger om dette? Glenn hjalp dette deg noe eller. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/subdet126.htm Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 hjalp dette deg noe eller. http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/subdet126.htm Nei. Dette er bare chassis kodene. Disse er sammensatt med chassis produksjons nummeret til fabrikken. Da får man det som vi har som chassis nummer på bilen. Det jeg er ute etter er opsjons kodene, de som forteller hvilket interiør, bakaksel, bremser osv osv som en bil er levert med. Sitter baki bilen, ved bakluke/kuffertlokk. Det er en kode som består av 6 siffer/bokstaver, som heter opsjon, det er DISSE kodene jeg er ute etter. Det med brems, clutch, gir, forgasser, dynamo osv osv er greit, det er bare opsjons listen jeg er på jakt etter. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Nei. Dette er bare chassis kodene. Disse er sammensatt med chassis produksjons nummeret til fabrikken. Da får man det som vi har som chassis nummer på bilen. Det jeg er ute etter er opsjons kodene, de som forteller hvilket interiør, bakaksel, bremser osv osv som en bil er levert med. Sitter baki bilen, ved bakluke/kuffertlokk. Det er en kode som består av 6 siffer/bokstaver, som heter opsjon, det er DISSE kodene jeg er ute etter. Det med brems, clutch, gir, forgasser, dynamo osv osv er greit, det er bare opsjons listen jeg er på jakt etter. Glenn jeg har hatt det en gang skal se om jeg ka finne det jeg. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Jeg har også hatt en bok med de kodene, men jeg er ikke kar om å klare å finne den igjen nå. Det er noen år siden jeg hadde 2/700 nå, så jeg frykter for at en del av dokumentasjonen jeg hadde har gått i søpla.. :( Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Det er den opsjons koden som står på dette skiltet jeg er ute etter å finne ut av. Noen som har noe info om dette? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 ring til volvo. (volvo norge) lettaste m'm Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2r-e-rik Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Det er den opsjons koden som står på dette skiltet jeg er ute etter å finne ut av. Noen som har noe info om dette? Glenn hvor er det detta skiltet er i vogna a? Siter eneste vi stoler på er gud! resten betaler cash!!! Øl er også greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Er det noen som har en link til kodene for hvilke options 240 er levert med?Jeg hadde en databok med disse opplysningene en gang, men hvor er ting når man skal ha de? :shake En link eller en oversikt over kodene hadde vært supert! Bilen jeg lurer på er forresten en '84 modell. Glenn http://volvo240.dk/main.asp?f=60 kos deg! Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 http://volvo240.dk/main.asp?f=60 kos deg! Ja, tror du ikke vi har vært der? Og tror du kodene står der da? http://volvo240.dk/main.asp?f=121 Får høre med Isbergs på Økern når jeg er innom i morgen formiddag og henter meg noen deler til sidespeilene. Men takk for innspill til dere alle som forsøkte å hjelpe! Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Og da har vi vært på Isbergs, som ikke fant kodene i bøkene sine... Alt på det merket var forklart med hvilke tall som betydde hva, men IKKE den opsjons koden som består av 6 siffer. :( Får vel skrive et brev til Volvo Personvagnar AB og spørre om de har noe info vedr. dette da. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 hvor er det detta skiltet er i vogna a? Bagasjelokk, sitter på karrosseriet på høyre side, inn mot kupeen. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg