Morten_A Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Da legger jeg opp en ny Tråd om bilen,nå som jeg veit hvordan jeg får inn bilder. Bilen er en 1981 Mod 244GLT Med 97 Mod FT BILEN: MOTOR: Morroa Begynner: DELER SELGES: (gi bud) Baksete helt å fint.... Instrumentpanel Med Instrumenter... DIV BILDER: Justbar Turbotrykk.... 235/40/17.... PLANER: Dette blir et langtidsprosjekt,så tar det som tiden rekker.Først skal bilen pusses ned å lakeres over hele,med klarlakk innvendig. Hoved tanken var 4seter med 4pungt`s belter å bur + selvlagd dash. Eller`s blir det vel såkalt clean look på bilen med samme farge som den har. Oppdateringer kommer utover...... Et spørsmål til dere der ute.Hvordan bur burde jeg bruke i bilen dersom jeg skal ha folk baki.Er det noen som selger ferdig bur av denne typen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 bruk [i MG] og [/i MG] (uten mellomrom) rundt linkene til bildene, så slipper vi å trykke på dem... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet April 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 bruk [i MG] og [/i MG] (uten mellomrom) rundt linkene til bildene, så slipper vi å trykke på dem... Blei en liten feil der..Men så kan alle se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 Fet bil! Hva slags felger er det? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet April 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Fet bil! Hva slags felger er det? Hakke aning.har spurt om det selv her inne.Noen andre som veit???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 har du bilde av hele siden på bilen? Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg