Gå til innhold

Tråden om min bil. 1994 318i M-Tech cabrio

Ranger emnet


ssagat

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den har m-tech understell smart ass...

 

Den er likevel ikke en komplett M-tech uten m-tech fangere osv. Er Bmw er ikke M-tech bare for at den har f. eks m-tech girkule ;)

 

Ellers må jeg si at du har en veldig pen bil :) Liker det du har gjort med den for å holde den clean og Interiøret så veldig pent ut :)

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er likevel ikke en komplett M-tech uten m-tech fangere osv. Er Bmw er ikke M-tech bare for at den har f. eks m-tech girkule ;)

 

Ellers må jeg si at du har en veldig pen bil :) Liker det du har gjort med den for å holde den clean og Interiøret så veldig pent ut :)

 

 

Takk for det. nei er ikke komplett M-Tech, men det er nå like greit, for alle andre E36 i landet er jo så si M-Tech optic..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som gjør at din ikke er m-tech... men fin og strøken bil... hvordan er det egentlig med svart skinn om sommeren?

mvh Fredrik

 

Kan så være men det står nå M-Tech på siden fra fabrikk... Sort skinn går greit hvis bilen er i bevegelse, men har den stått en stund i sola så er det inn i helvete varmt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kjøpt noen stereo greier i det siste.

 

Måtte ha et par nye høyttalere foran da en av vamp høyttalerne foran plutselig avgikk med døden. fiKK disse grisebillig så godt som ubrukt.

VDO Dayton HPC 1300

VDODaytonhpc1300.jpg

 

Ordnet meg en skjerm også.

Lcdflipskjerm.jpg

 

Så har jeg FÅTT ny subb; Atomic Quantium T12. Takk til Dreamtm for den!

9-1.jpg

 

8-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

Har ikke skjedd så mye med bilen i det siste. Prøver å få den solgt, men det er feil årstid og feil del av landet ser det ut til...

Men har fått skiftet ut alt av bærekuler til bilsteinkuler.

Har også kjøpt inn M3 sideskjørt, en liten spoiler leppe til kofferten, byttet ut noen knekte klips i dørpanelene og kjøpt orginal BMW koppholder til midtkonsollen.

Har også fått lakket opp front og bak-støtfangerne.

Slenger ut noen biler..

 

13.jpg

 

110.jpg

 

113.jpg

 

12.jpg

 

112.jpg

 

Bilen er til salgs! Å den er JÆVLA strøken! :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår