BilebaH Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Bråkete eksos slår også ofte ann hos ungdommen ;) Siter `87 Manta B GT Ønsker senke sett eller bare fjører, har du annet stæsj til Mantan, si i fra ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 Hva slags teknologi er et must i alle fete biler? Elektriske bakseter såklart :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texas_ranger Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 start kabler slepetau bensin kanne med bensin jekk dekkfiks på boks stereo (trenger ikke være noe heftige saker) kondomer (uansett hvordan du vrir og vender på det er det bedre og bruke kondom enn og smelle en 14ìs på tjokka) sota ruter bak wonderbaum masse CDèr juletre til og ha i vinduet og mac gyver kniv Siter mazda! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ryuujin Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 nødhammer :P:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 "svigermor" med paraply i baksetet... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet April 3, 2006 Rapporter Share Skrevet April 3, 2006 rart at ingen har sagt dette før, men jeg synes at de (vi) bør han med ei førstehjelpspute :) Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 4, 2006 Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 Jeg har visst ganske mye med meg, jeg.. Kjekt å ha tenker jeg! * Slepetau * startkabler * motorvarmerkabel * Reservehjul * Reservehjul på boks i tillegg * Knipetak om vintern * Skrallesett * Diverse verktøysett med alt mulig * elektrisk drill * Tazer * Stekespade (Hadde bruk for den ofte i sommer gitt) * Sånn pakke med "Når ulykken skjer", pakke med engangskamera, skademeldingsskjema og masse andre ting, rettigheter og rart.. * Førstehjelpspute fra bilen var ny <3 * spylevæske * motorolje * Jif vindurens * Hjulvinne og jekk * Tørkepapir ok, det var vel alt.. Mye dødvekt kanskje, men kjekt å ha :P I tillegg til stereoen og da.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg