icecold- Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Blinkelys: http://www.mamut.com/homepages/Norway/1/4/bcb/subdet96.htm eller http://www.bcb.no tipper de har hvite blinkers inne Er det blinklysene på den mamut siden virkelig hvite eller er det bare bildet som er svarthvitt? Trodde ikke man fikk hvite blink til 89 modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ahh, desverre.. en STOR glipp der ja.. gikk litt i surr.. beklager :) icecold: du får sende mail til dem å høre. Bør ikke være noe problem å skaffe hvite blinkers da. Vil jeg tippe, uten at jeg kan garantere noe som helst:) Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Ikke noe problem;) bare lurte litt, hehe:P Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popoff_@leks Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 I dag har jeg fikset tromlene bak. De var helt rusta istykker. De var så ille at de nesten ikke gikk rundt:S Brukte 3 timer, og nå er de strøkne. Bilder kommer senere. Senere i uken skal bakdemperne byttes, de har begynt å ta kvelden:P Kommer mer her så fort ting blir gjort:) Siter Du er ikke mann før du passerer 200. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 tror hvite blinkers er like lett å få tak i til 400 som til 300-serien. Må få en haug med folk til og spesialbestille det fra ett firma som gidder å lage det. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg