Tom(jetta)1992 Skrevet April 2, 2006 Rapporter Share Skrevet April 2, 2006 En kompis av meg sa det var skrevet noe om en grå jetta i fredrikstad området for en stund tilbake...noen som veit hvor den linken ligger her...prøvd å søke men finner ikke no...bare litt nysgjerrig på hv som er skrevet skjønner dere hehe:drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarj Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Takk til gamle tosken som kjørte forbi meg på E18 mellom Asker og Drammen i lille VW Poloen når jeg øvekjørte med Pappa, Så parkert har du vel aldri følt deg?! Stusslige Poloen din klarte vel nesten å holde seg foran i 2 sek? Men du hang VELDIG nærme meg når jeg roa ned etterpå og holdt meg opptatt, det skal du ha! anger2 Siter Volvo 240 stæsjvægon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 vidarj skrev: Takk til gamle tosken som kjørte forbi meg på E18 mellom Asker og Drammen i lille VW Poloen når jeg øvekjørte med Pappa, Så parkert har du vel aldri følt deg?! Stusslige Poloen din klarte vel nesten å holde seg foran i 2 sek? Men du hang VELDIG nærme meg når jeg roa ned etterpå og holdt meg opptatt, det skal du ha! anger2 Eehh! Hva faen har det med tråden å gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Sikkert postet her istede for den "Vi er best og her klager vi på andre tullinger"topicen :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom(jetta)1992 Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 hæææææ nå henger jeg ikke med her...hva f har dette med spm mitt hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Det tror jeg desverre ikke selveste vidarj vet selv en gang.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg